Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
How to Improve the Professional Education of Skilled Workers? Project Based Learning in Technical and Vocational Education » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
How to Improve the Professional Education of Skilled Workers? Project Based Learning in Technical and Vocational Education
ISBN-13
: 9783346071965 / Angielski / Miękka / 2020 / 28 str.
Usman a. Mohammed
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
How to Improve the Professional Education of Skilled Workers? Project Based Learning in Technical and Vocational Education
ISBN-13
: 9783346071965 / Angielski / Miękka / 2020 / 28 str.
Usman a. Mohammed
cena
172,16
zł
(netto: 163,96 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 162,54 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education
>
General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783346071965
Rok wydania:
2020
Dostępne języki:
Ilość stron:
28
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Udostępnij
Czytaj nas na: