• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

How some retailers make more money than others: Inexpensive, easy-to-implement ways to growing your store's performance » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

How some retailers make more money than others: Inexpensive, easy-to-implement ways to growing your store's performance

ISBN-13: 9780473178734 / Angielski / Miękka / 2011 / 116 str.

Paul Watkins; Diego Boniolo
How some retailers make more money than others: Inexpensive, easy-to-implement ways to growing your store's performance Boniolo, Diego 9780473178734 New Zealand Standard Book Numbering Agency - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

How some retailers make more money than others: Inexpensive, easy-to-implement ways to growing your store's performance

ISBN-13: 9780473178734 / Angielski / Miękka / 2011 / 116 str.

Paul Watkins; Diego Boniolo
cena 31,64
(netto: 30,13 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 31,82
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Making money as an independent retailer, be it under your own brand or that of a franchise group, is not easy. How do you generate a profit when all around you huge discount stores are offering the same products at lower prices and spending millions on advertising? This book explains how growing your store's profits starts with an understanding of the three-part Critical Retail Formula. The formula is Customer Numbers x Customer Spend x Gross Margin = Gross Profit and you must have a strategy for each of these. What you will learn: - Why mass media advertising is a waste of your time and money - Why putting dots on a map is the best market research - How to become the local guru in your field - How to maintain your gross profit despite a falling customer count - The surprisingly big impact you can achieve on sales just by rearranging your shelves and store layout. - How your next new customer is already standing in front of you i.e. turning browsers into buyers - If you can raise the customer repeat buying rate from 4 to 6 times a year, that's a 50% growth in customer count. This book explains how to do that - Techniques for increasing the spend from each customer - How just simple questions can double sales to each customer - How to improve your gross margin without a buying group or the need to heavily discount your products - Do loyalty programs really work? - How to keep your sales team motivated The book is heavily sectioned for easy reference and packed with low-cost, easy-to-implement ideas. All the ideas come from the author's personal observations of what works and what doesn't. No theory, just real practical stuff The authors: Paul Watkins has owned and franchised a retail chain, currently co-owns a retail franchise group and has consulted to retail for many years. He is a regular conference speaker and workshop facilitator on the subject. Diego Boniolo is a qualified pharmacist, having owned his own pharmacy, set up a 100 member pharmacy group from scratch and now co-owns a retail group with Paul. Between them, Paul and Diego have seen the good the bad and the ugly of retail practices, observing firsthand what works and what doesn't work.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
New Zealand Standard Book Numbering Agency
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780473178734
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
116
Waga:
0.13 kg
Wymiary:
20.32 x 13.34 x 0.61
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Watkins, Paul Paul Watkins is also the author of the novels "The... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia