• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

How We Argue: 30 Lessons in Persuasive Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

How We Argue: 30 Lessons in Persuasive Communication

ISBN-13: 9781032353128 / Angielski / Twarda / 2022 / 168 str.

Canada.) Tindale Christopher (University of Windsor
How We Argue: 30 Lessons in Persuasive Communication Tindale, Christopher W. 9781032353128 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

How We Argue: 30 Lessons in Persuasive Communication

ISBN-13: 9781032353128 / Angielski / Twarda / 2022 / 168 str.

Canada.) Tindale Christopher (University of Windsor
cena 234,09 zł
(netto: 222,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,67 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

  • This accessible book provides a practical discussion of the main elements of argumentation as illustrated by 30 public arguments from a recent year on a wide variety of social, cultural, and scientific topics.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Philosophy > Logic
Language Arts & Disciplines > Writing - Composition
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032353128
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
168
Wymiary:
21.6 x 13.8
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: The nature of argument  1. "Traditional" argument (the power of deduction)   2. Counterargument: the power of rebuttal (what can be trusted?)  3. Numers matter (arguing with the use of polls) 4. Know your audience (rhetorical address)  5. Arguments and definitions (cults and presidents) 6. Saying less but meaning more (the use of hidden reasons) 7. Argument and explanation  (what it all means) 8. Seeing is believing (the power of an image) 9. Moral reasoning (what is fair) Part II: Rhetorical argumentation  10. Arguing in silence (the power of a pause) 11. What’s in a gesture? (racism in an act of dismissal) 12. Say it again  (the power of repetition) 13. Argument and satire (what do we do with the children?) 14. Turning the tables (who would be worse?)  15. Emotional appeal (a call to aid)  Part III: Character-based argumentation  16. Praising character  (the best amongst us) 17. Reflecting values (an excellent choice) 18. Bad Behavior  (a failure of character) 19. Damning character (the worse amongst us)  20. Associations (the company we keep)  21. The power of the expert (who you are and what you know matters)  Part IV: Strategies of reason  22. Using threats (let this be a warning) 23. Establishing precedents  (what we do now matters later) 24. A causal chain  (if this, then that) 25. Negative consequences (if this, then also that) 26. An unexpected outcome (the benefit of a pandemic)  27. For example (lessons from a case in point)  28. Argument and analogy (comparing cases) 29. A sign of the times (what do masks mean?)  Part V: Epilogue: how we argue 30. A robot's point of view

Christopher W. Tindale is Director of the Centre for Research in Reasoning, Argumentation, and Rhetoric (CRRAR) and Distinguished University Professor at the University of Windsor, Canada.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia