• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

How Excellent Experiences affect Customer Loyalty: The Effect of Customer Experience Quality and Product Quality on Perceived Value and Customer Loyal » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

How Excellent Experiences affect Customer Loyalty: The Effect of Customer Experience Quality and Product Quality on Perceived Value and Customer Loyal

ISBN-13: 9783656416982 / Angielski / Miękka / 2013 / 66 str.

Daniel Gurski
How Excellent Experiences affect Customer Loyalty: The Effect of Customer Experience Quality and Product Quality on Perceived Value and Customer Loyal Gurski, Daniel 9783656416982 GRIN Verlag oHG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

How Excellent Experiences affect Customer Loyalty: The Effect of Customer Experience Quality and Product Quality on Perceived Value and Customer Loyal

ISBN-13: 9783656416982 / Angielski / Miękka / 2013 / 66 str.

Daniel Gurski
cena 245,45
(netto: 233,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 244,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Master's Thesis from the year 2013 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, Maastricht University (School of Business and Economics), language: English, abstract: Abstract The thesis at hand develops a new scale to measure customer experience quality on the basis of four dimensions: service quality, atmosphere quality, flow quality, and learning quality. The American coffee company Starbucks is used as exemplary case to validate the theory empirically. Product quality is found to be a separate, but related construct to customer experience quality. The author investigates the effect of customer experiences on customer loyalty and finds that customer experience quality indirectly affects customer loyalty intentions through perceived value. The relative importance of customer experience quality for perceived value and in succession customer loyalty intentions is found to be much higher than that of product quality. Moreover, perceived wealth of the customer acts as a moderator and increases the positive effect of customer experience quality on perceived value wheras it weakens the effect of product quality on perceived value. Collectively, the results extend and clarify concepts in the evolving, but inconsistent customer experience literature. The findings enable managers to stage customer experiences more effectively and more efficiently.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
GRIN Verlag oHG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656416982
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
66
Waga:
0.09 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.41
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia