• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

How Chinese Teach Mathematics and Improve Teaching » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

How Chinese Teach Mathematics and Improve Teaching

ISBN-13: 9780415895002 / Angielski / Twarda / 2012 / 264 str.

Yeping Li; Rongjin Huang
How Chinese Teach Mathematics and Improve Teaching Yeping Li Rongjin Huang 9780415895002 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

How Chinese Teach Mathematics and Improve Teaching

ISBN-13: 9780415895002 / Angielski / Twarda / 2012 / 264 str.

Yeping Li; Rongjin Huang
cena 730,17 zł
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This title builds upon existing studies to examine mathematics classroom instruction in China. It combines contributions from Chinese scholars with commentary from key Western scholars to offer multiple perspectives in viewing and learning about some important and distinctive features of mathematics classroom instruction.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Mathematics > Study & Teaching
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Studies in Mathematical Thinking and Learning
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415895002
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000319923
Ilość stron:
264
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
23.37 x 15.24 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Foreword Alan H. Schoenfeld.  Acknowledgments.  List of Contributors.  Section 1: Introduction and Perspectives  1. Learning and Understanding How Chinese Teach Mathematics and Improve Teaching: An Introduction Yeping Li, Rongjin Huang  2. Mathematics Classroom Instruction in China Viewed from a Historical Perspective Guanghua Shao, Yuchao Fan, Rongjin Huang, Ersheng Ding, Yeping Li  3. Characteristics of "Two Basics" Teaching in Secondary Mathematics Classrooms in China Hengjun Tang, Aihui Peng, Bifen Chen, Kongxiu Kuang, Naiqing Song  Section 2: Chinese Teachers’ Regular Practices for Developing and Improving Classroom Instruction  Preface David Clarke  4. Chinese Lesson Study: Developing Classroom Instruction through Collaborations in School-Based Teaching Research Group Activities Yudong Yang, Thomas E. Ricks  5. Knowing and Understanding Instructional Mathematics Content through Intensive Studies of Textbooks Meixia Ding, Yeping Li, Xiaobao Li, Juan Gu  6. Lesson Planning through Collaborations for Improving Classroom Instruction and Teacher Expertise Yeping Li, Chunxia Qi, Ruilin Wang Section 3: Mathematical Instruction Practices and Classroom Environment in China  Preface Anne Watson  7. Teaching with Variation: Bianshi Mathematics Teaching Ngai-Ying Wong, Chi-Chung Lam, Anna Mei-Yan Chan, Chee Mok  9. Features of "Excellent" Lessons Valued Before and After the Implementation of New Curriculum Standards: A Comparative Analysis of Four Exemplary Mathematics Lessons in China Dongchen Zhao, Yunpeng Ma  10. The Learning Environment in the Chinese Mathematics Classroom Rui Ding, Ngai-Ying Wong  Section 4: Selected Approaches and Practices for Improving the Quality of Teachers and Their Teaching  Preface Gabriele Kaiser  11. Improving Classroom Instruction with Apprenticeship Practices and Public Lesson Development as Contexts Xue Han  12. Improving Mathematics Instruction through Exemplary Lesson Development in China Rongjin Huang, Yeping Li, Hongyu Su  13. The Teaching Contest as a Professional Development Activity to Promote Classroom Instruction Excellence in China Jun Li, Yeping Li  Section 5: Commentary  14. This Book Speaks to Us James Stigler, Belinda Thompson, Xueying Ji



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia