• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

How Children Think and Learn » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

How Children Think and Learn

ISBN-13: 9780631200079 / Angielski / Miękka / 1998 / 336 str.

David Wood
How Children Think and Learn David Wood 9780631200079  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

How Children Think and Learn

ISBN-13: 9780631200079 / Angielski / Miękka / 1998 / 336 str.

David Wood
cena 142,93
(netto: 136,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 142,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This is the second edition of a textbook that has met with enthusiastic acclaim since its publication in 1988. It explores in detail theories and discussions of how children think and learn. It also looks at the practical implications of research and acknowledges some of the difficult problems teachers face when trying to put theory and research into practice in the classroom.

  • Discusses important new research in developmental psychology that has taken place since the first edition was published in 1988
  • Provides an excellent resource for both psychology students and educationalists
  • Includes substantially revised chapters on mathematics and classroom education

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Psychotherapy - Child & Adolescent
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Psychology > Developmental - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780631200079
Rok wydania:
1998
Wydanie:
Revised
Numer serii:
000024582
Ilość stron:
336
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
22.71 x 15.06 x 2.41
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Wood′s treatment of these perplexing issues is straightforward. He does not burden readers with philosophical jargon, does not bore readers with esoteric details, and does not offer simplistic answers...Wood brings the analytic mind of a psychologist to his book without the cluttering style of academic psychologese which undergraduates generally abhor" Scott G. Paris, APA Review of Books

Introduction: From Pavlov to Piaget.

1. Images of Childhood and their Reflection in Teaching.

2. A Decade of Development.

3. Are there Stages of Development?.

4. Learning how to Think and Learn.

5. Language and Learning.

6. Making Sense.

7. The Literate Mind.

8. The Mathematical Mind.

9. Education and Educatability.

Bibliography.

The author is Professor of Psychology at the University of Nottingham.

This is the second edition of a textbook that has met with enthusiastic acclaim since its publication in 1988. It explores in detail theories and discussions of how children think and learn. It also looks at the practical implications of research and acknowledges some of the difficult problems teachers face when trying to put theory and research into practice in the classroom.

Although retaining much of the structure and information of the first edition, the author has now included a new, overview chapter in which he outlines some of the major developments that have occurred over the past decade. Ensuing chapters have also been amended to discuss these changes in relation to the topics addressed in each. The chapter on mathematics has been substantially re–worked to include new information in both theoretical understanding and also knowledge of children′s understanding, while the final chapter on education incorporates a new section on educational technology and its relation to major theories of learning and development.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia