• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

How Arts Education Makes a Difference: Research Examining Successful Classroom Practice and Pedagogy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

How Arts Education Makes a Difference: Research Examining Successful Classroom Practice and Pedagogy

ISBN-13: 9781138845794 / Angielski / Twarda / 2015 / 302 str.

Josephine Fleming; Robyn Gibson; Michael Anderson
How Arts Education Makes a Difference: Research Examining Successful Classroom Practice and Pedagogy Josephine Fleming Robyn Gibson Michael Anderson 9781138845794 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

How Arts Education Makes a Difference: Research Examining Successful Classroom Practice and Pedagogy

ISBN-13: 9781138845794 / Angielski / Twarda / 2015 / 302 str.

Josephine Fleming; Robyn Gibson; Michael Anderson
cena 756,05 zł
(netto: 720,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book presents ground-breaking research on the ways the Arts fosters motivation and engagement in both academic and non-academic domains. It reports on mixed method, international research that investigated how the Arts make a difference in the lives of young people. Drawing on the findings of a longitudinal quantitative study led by the internationally renowned educational psychologist Andrew Martin, the book examines the impact of arts involvement in the academic outcomes of 643 students and reports on the in-depth qualitative research that investigates what constitutes best-practice in learning and teaching in the Arts. The book also examines drama, dance, music, visual arts and film classrooms to construct an understanding of quality pedagogy in these classrooms. With its evidence-based but highly accessible approach, this book will be directly and immediately relevant to those interested in the Arts as a force for change in schooling. How Arts Education Makes a Difference discusses:

  • The Arts Education, Motivation, Engagement and Achievement Research
  • Visual Arts, Drama and Music in Classrooms
  • Technology-mediated Arts Engagement
  • International Perspectives on Arts and Cultural Policies in Education
This book is a timely collation of research and experiential findings which support the need to promote arts education in schools worldwide. It will be particularly useful for educationists, researchers in education and arts advocates.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Education > Educational Psychology
Art > Study & Teaching
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138845794
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000225429
Ilość stron:
302
Waga:
0.62 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword  Introduction – Do our schools need the arts?  Part 1: Rationale for the Research 1.Introduction: Perceptions of the role of arts education within the academic context of Australian schools, Robyn Gibson 2.Negotiating arts education research, Michael Anderson  3.Arts and Cultural Policy in Australia, ARobyn Gibson, Josephine Fleming Part 2: Introducing the Research: Examining Mixed Methodologies  4.The project’s research methods: Addressing gaps in previous arts research, Marianne Mansour, Andrew J. Martin, Gregory Arief D. Liem  5.Reading the intersection of combined quantitative and qualitative approaches, Josephine Fleming and Marianne Mansour  6.School, home, and community arts participation and students' outcomes: Quantitative findings, Marianne Mansour, Andrew J. Martin, Gregory Arief. D. Liem  7.The qualitative findings: Quality arts pedagogy, Robyn Gibson, Michael Anderson & Josephine Fleming Part 3: Understanding Successful Classroom Approaches  8.Understanding the social aesthetic, Caitlin Munday, Michael Anderson 9.The primary visual arts classroom: The imperative of narrative, Robyn Gisbon 10.The drama classroom: The practices of learning within community, Caitlin Munday, Josephine Fleming  11.Motivation and engagement in music: Theory, research, practice, and future directions, Andrew J. Martin, Rebecca J. Collie and Paul Evans  12.Arts education and school leadership: A case study, Josephine Fleming  13.Technology mediated arts engagement: Theoretical views, empirical bases, and applied implications, Gregory Arief D. Liem, Andrew J. Martin, Robyn Gibson Part 4: International Perspectives  14.The role of teaching frameworks: International perspectives on policy and arts education research, Robyn Gibson and Josephine Fleming with Pam Burnard, Ellen Shattuck Pierce and Steve Seidel, Janice Valdez and George Belliveau, Prue Wales and Chee Hoo Lum  15. (Re-)Positioning creativities in relation to effective arts pedagogy: UK perspectives on teaching for creativity and teaching creatively in the arts, Pamela Burnard 16.Perspectives on drama and performance education in canadian classrooms, George Belliveau, Monica Prendergast 17.Tracing arts education policy and practice in Singapore, Prue Wales, Chee Hoo Lum 18.Where to from here? Implications for future research, Michael Anderson, Robyn Gibson, Josephine Fleming

Gibson, Robyn Julie Mulcahy & Debbie Knowles Julie and Debbie ar... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia