• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hospitality in Cameroon - A Case Study Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hospitality in Cameroon - A Case Study Approach

ISBN-13: 9783659226120 / Angielski / Miękka / 2017 / 192 str.

Evaristus Nyong Abam
Hospitality in Cameroon - A Case Study Approach Abam, Evaristus Nyong 9783659226120 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hospitality in Cameroon - A Case Study Approach

ISBN-13: 9783659226120 / Angielski / Miękka / 2017 / 192 str.

Evaristus Nyong Abam
cena 289,62
(netto: 275,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 290,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The people's or service industry also called the hospitality industry highly depends on repeated customers for survival. Therefore building a long term relationship with customers can benefit the organizations for generating stable revenues regardless of the instability of seasons and at the same time, developing brand reputations through positive word-of-mouth of the repeated customers. In order to develop brand loyalty, different methods are currently applied by the lodging and food service sectors, such as membership programmes which give privileges and incentives to frequent customers. This book (hospitality in Cameroon- a case study in its own little way has come to add to the numerous textbook in this field but with a torch of case study coming uniquely from Cameroon.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Cooking > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659226120
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
192
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

E. N. Abam is a holder of a BSc. in Plant Biology (Botany) from the University of Dschang, Cameroon in 2001. He holds a Postgraduate Diploma in International Hospitality Management from the London School of Commerce, United Kingdom. He equally holds an MSc in International Hospitality Management from the Cardiff Metropolitan University, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia