• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hospitality Sales: A Marketing Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hospitality Sales: A Marketing Approach

ISBN-13: 9780471296799 / Angielski / Twarda / 1999 / 352 str.

Margaret Shaw; Susan V. Morris
Hospitality Sales: A Marketing Approach Shaw, Margaret 9780471296799 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hospitality Sales: A Marketing Approach

ISBN-13: 9780471296799 / Angielski / Twarda / 1999 / 352 str.

Margaret Shaw; Susan V. Morris
cena 762,05
(netto: 725,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 762,05
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The communication aspect of marketing is the primary focus of sales in the hospitality industry. This involves direct personal selling to potential customers and having the right product in the right place at the right time, and at the right price. This book deals with personal selling, specifically the sales process, sales management, sales, and technology. It examines the basic elements of hospitality sales, paying particular attention to advances in the fields of management and operations, and customer service technology. Coverage is also given to the growing presence of supplier partnerships and relationship marketing. The authors explain concepts and practices throughout the book by using case examples.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780471296799
Rok wydania:
1999
Ilość stron:
352
Waga:
0.81 kg
Wymiary:
23.8 x 19.5 x 2.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

SETTING THE STAGE.

Introduction to Sales and Marketing.

The Marketing Communication Mix.

THE PLAYERS.

Hospitality Customers: The Buyers.

Hospitality Businesses: The Suppliers.

Hospitality Businesses: More Suppliers.

PERSONAL SELLING AND SALES MANAGEMENT.

Personal Selling: The Sales Process.

Personal Selling: The Delivery.

Sales Management.

Sales and Technology: Part A Management and Operations.

Sales and Technology: Part B The Hospitality Customer.

INTERMEDIARIES AND PARTNERSHIPS.

Intermediaries.

Hospitality Partnerships.

Glossary.

Index.

MARGARET SHAW, BS, MBA, PhD, is Professor at the University of Guelph in Ontario, Canada. SUSAN V. MORRIS, Vice President, Marketing for HQ Global Workplaces, Inc., spent ten years at the top levels of the Marriott sales organization.

What It Takes to be a Leader in Hospitality Sales–Principles and Techniques for Success What′s the key to success in today′s competitive hospitality industry? Sales–the art and science of telling potential customers that you have the product they need, when they need it, and where, at a price that′s right for them. Hospitality Sales: A Marketing Approach provides in–depth instruction based on the strategies of leading hospitality organizations. This comprehensive book introduces crucial sales and marketing concepts and describes how they apply to hospitality businesses and customers. An unparalleled teaching resource, this book:
∗ Presents selling as the vital link between marketing and operations
∗ Explains concepts and practices with clear, real–world examples
∗ Explores sales management technology, from office automation and yield management technology to point–of–sale systems and guest service technology
∗ Provides summaries and discussion questions at the end of each chapter
∗ Features a quick–reference glossary of important terms
Hospitality Sales: A Marketing Approach introduces students in any undergraduate program to the real world of hospitality sales and gives them the solid grounding they will need to embark on a successful career in hospitality sales.

Shaw, Margaret Kelly Hannah-Moffat is assistant professor in the ... więcej >
Morris, Susan V. MARGARET SHAW, BS, MBA, PhD, is Professor at the U... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia