• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hospitality Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hospitality Marketing

ISBN-13: 9781138163539 / Angielski / Twarda / 2017 / 340 str.

Neil Wearne;Alison Morrison
Hospitality Marketing Neil Wearne Alison Morrison  9781138163539 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hospitality Marketing

ISBN-13: 9781138163539 / Angielski / Twarda / 2017 / 340 str.

Neil Wearne;Alison Morrison
cena 848,38
(netto: 807,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 805,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Hospitality Marketing is a no-nonsense, practical book which has been revised and adapted for a wider market, including European and international examples. It shifts the major emphasis of hospitality marketing onto building a business from the inside by word-of-mouth rather than relying mostly on the endeavours of outside promotion. Hospitality marketers are encouraged to build a customer base by constantly improving the customer's experiences at the point of sale. Hospitality Marketing aims to help you direct your decisions concerning marketing strategies towards what happens to and for the customers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138163539
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
340
Waga:
0.63 kg
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

` ...Essential reading for practitioners in the industry who have not had the opportunity for more formal business or marketing training ... an excellent text for vocational hospitality courses (and) industry short courses ... '
Australian Journal of Hospitality Management


































The marketing function; The marketing environment; The marketing mix; Market analysis; Segmentation by purchase motivations; The customer mix; Target marketing; The product mix; The service concept; Service strategies; Marketing management; The planning discipline; The marketing audit; The marketing information system; Market and marketing research; Sustainable competitive advantage; Positioning; Local hotel strategies; Positioning strategies; Strategic solutions; Growth strategies; Pricing strategies; Promotion strategies; In-reach sales tactics; Out-reach sales tactics; Advertising strategies; Advertising: creative strategies; Advertising: media and budgets; Sales promotion, publicity strategies; Direct marketing strategies; Product development strategies; Forecasting market demand; Product strategies.

Neil Wearne was the marketing specialist and lecturer at the Regency Hotel School in South Australia from 1989. In that time he developed marketing courses and lectured students in the Diploma of Business (Hospitality). He combined his extensive experience in marketing management with his flair for communication to write a number of texts for students of hospitality marketing. Neil’s talents in the areas of human behaviour, communication, illustration and writing produced a focus on the practical aspects of marketing which students understood. He maintained involvement with the hospitality industry and was able to inspire students with reference to current hospitality business practices. He maintained a dynamic marketing perspective, and is remembered by colleagues and students for his vital energy and innovative approaches to learning. Sadly, Neil Wearne died suddenly on 4 June 1993.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia