• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hospitality Business Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hospitality Business Development

ISBN-13: 9781138131101 / Angielski / Twarda / 2015 / 312 str.

Ahmed Hassanien;Crispin Dale;Alan Clarke
Hospitality Business Development Ahmed Hassanien Crispin Dale Alan Clarke 9781138131101 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hospitality Business Development

ISBN-13: 9781138131101 / Angielski / Twarda / 2015 / 312 str.

Ahmed Hassanien;Crispin Dale;Alan Clarke
cena 582,94
(netto: 555,18 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 554,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Hospitality Business Development analyses and evaluates the different aspects of business growth routes and development processes in the international hospitality industry. It considers the essential features of the strategic business context, in which any hospitality organisation operates, and:

  • Explores the essential requirements and challenges of hospitality business development, and the implications which these present for hospitality operators.
  • Explains how differentiation and innovation can become key to organizational success and provides you with the all of the skills you need to implement your own business development
  • Examines the shifting nature of demand, evaluating consumers' behaviour and relating the principles of customer centricity to the business development function
  • Is packed with case studies and industry related examples, which cover a broad range of hospitality sectors including in-flight catering, holiday homes, guest houses, licensed retail, catering, international restaurants and hotels, ensuring you have a thorough understanding of the international hospitality business development
This title also has a companion website for lecturers with PowerPoint slides to aid teaching and learning. Hospitality Business Development equips students and aspiring hospitality managers with the necessary knowledge, expertise and skills in business development. This book is a must-read for any one studying or working in the hospitality industry.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138131101
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
312
Waga:
0.58 kg
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Part 1: Product Development / Environment  1. Why Product Development?  2. Hospitality Products  Part 2: Hospitality Consumer and Product Relationship  3. Hospitality Product and Customer  Part 3: Product Planning and Management  4. Product Planning and Funding  5. Product Success and Failure  Part 4: Product Development Routes and Process  6. Competitive Advantage Through Product  7. Product Development and Growth  8. New Product Development / Innovation  9. Renovation as a Product Development Tool  Part 5: Concluding Remarks  10. Conclusions and Further Thoughts

Ahmed Hassanien, Crispin Dale



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia