• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Higher Education Institutions and Digital Transformation: Building University-Enterprise Collaborative Relationships » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Higher Education Institutions and Digital Transformation: Building University-Enterprise Collaborative Relationships

ISBN-13: 9781032425177 / Angielski / Twarda / 2023 / 216 str.

Marcin Lis
Higher Education Institutions and Digital Transformation: Building University-Enterprise Collaborative Relationships Marcin Lis 9781032425177 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Higher Education Institutions and Digital Transformation: Building University-Enterprise Collaborative Relationships

ISBN-13: 9781032425177 / Angielski / Twarda / 2023 / 216 str.

Marcin Lis
cena 608,48 zł
(netto: 579,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 603,49 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The purpose of this book is to develop a model approach to managerial competencies that affect the innovativeness of enterprises and to identify internal and external key factors strengthening or limiting the impact of managerial competencies on the innovativeness of an enterprise.

The growing complexity, fluidity and instability of the environment as well as changing needs are challenges that both enterprises and higher education institutions must face. Higher education institutions understand that their key product, i.e. knowledge, is a value that can and should be offered to enterprises in a desirable form as a key to innovation and development as well as the basis of the necessary internal transformation to respond to requirements of our times. Attempts to explain the process of collaboration between higher education institutions and businesses based on an institutional perspective fail to capture the complexity of this process. The purpose of this book is to develop a model approach to managerial competencies that affect the innovativeness of enterprises and to identify internal and external key factors strengthening or limiting the impact of managerial competencies on the innovativeness of an enterprise including organizational structure, strategy, organizational culture and more. It will be of value to researchers, academics, and students in the fields of entrepreneurship, innovation, management, strategy, and will be particularly useful to organizations that are aware of their operating conditions in the knowledge-based economy and of the impact of the COVID-19 pandemics on the acceleration of the digital transformation of the contemporary world.

The Open Access version of this book, available at http://www.taylorfrancis.com, has been made available under a Creative Commons (CC-BY-NC-ND) 4.0 license.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Open Business and Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032425177
Rok wydania:
2023
Dostępne języki:
Numer serii:
001279170
Ilość stron:
216
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. A Higher Education Institution as an Actor in Knowledge-based Economy Development Processes 2. Building Relations Between Higher Education Institutions and Enterprises – Literature Review 3. Digital Transformation as Space to Establish and Reinforce Relations Between Universities and Businesses 4. Digital Technologies in the Process of University-enterprise Relations Formation - Research Results 5. New Approach to Developing University and Business Relationships – Modelling Conclusions

Marcin Lis is an Associate Professor and Vice Rector for Students Affairs and Environment Cooperation at WSB University, Poland.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia