• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Higher Education Access and Choice for Latino Students: Critical Findings and Theoretical Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Higher Education Access and Choice for Latino Students: Critical Findings and Theoretical Perspectives

ISBN-13: 9781138857940 / Angielski / Twarda / 2015 / 210 str.

Patricia Perez; Miguel Ceja
Higher Education Access and Choice for Latino Students: Critical Findings and Theoretical Perspectives Patricia Perez Miguel Ceja 9781138857940 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Higher Education Access and Choice for Latino Students: Critical Findings and Theoretical Perspectives

ISBN-13: 9781138857940 / Angielski / Twarda / 2015 / 210 str.

Patricia Perez; Miguel Ceja
cena 853,61 zł
(netto: 812,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 805,98 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Now the largest and fastest-growing ethnic population in the U.S., Latino students face many challenges and complexities when it comes to college choice and access. This edited volume provides much needed theoretical and empirical data on how the schooling experiences of Latino students shape their educational aspirations and access to higher education. It explores how the individual and collective influence of the home, school and policy shape the college decision-making process. This unique collection of original scholarly articles offers critical insight on educational pathways that will help families, educators and policy makers intervene in ways that foster and sustain college access and participation for Latino students. It considers destination preferences and enrollment selections, elementary and secondary school experiences, and intervention programs that shed light on how practitioners can promote participation and retention. This multi-conceptual, multi-methodological volume offers directions for future research, programming and policy in Latino education.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Educational Policy & Reform
Social Science > Ethnic Studies - American - Hispanic American Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Higher Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138857940
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000467035
Ilość stron:
210
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction: What do we Know About Latina/o College Access and Choice? Patricia A. Pérez and Miguel Ceja  Part I: Home, Elementary, & Secondary Context  2. Sixth Grade Teachers’ Perceptions of the College Bound Student Jolene McCall, Maria Estela Zarate, and Wendy Y. Perez  3. Constructing College "Choice" for Latino Students: The Organizational Culture of an Urban Catholic High School Paul Rodriguez and Anne-Marie Nuñez  4. Unpacking the Layers: Financial Aid and Latino High School Students’ Postsecondary Plans José Muñoz and Blanca Rincón  5. A Model for Understanding the Latina/o Student and Parent College-going Negotiation Process Cynthia Alvarez  Part II: Political Context & Postsecondary Choice 6. Neoliberal Futures and Postsecondary Opportunity: Janet Napolitano and the Politics of Latina/o College Choice Ryan Evely Gildersleeve, Carlos Cruz, Diana Madriz, and Cindy Melendrez-Flores  7. Rising Voices: College Opportunity and Choice Among Latina/o Undocumented Students Patricia A. Pérez, James L. Rodríguez, and Josue Guadarrama 8. The Behavioral Typology of First-time Latina/o Students: The Application in Three Hispanic-serving Community Colleges Lu Liu, Barbara McNeice-Stallard, Dustin Tamashiro, John Barkman, and Lan Hao  9. Latina/o Students’ College Destinations: Gender, Generational Status, and College Sector Selectivity Karla I. Loya, Jihee Hwang, and Leticia Oseguera  10. La Selección Latina: Latina/o Students at Selective Four-year Colleges and Universities Joseph J. Ramirez and Sylvia Hurtado  Part III: Model College Access & Transition Programs  11. Rethinking College Access Programs: Latinos, Immigrants, and Community Colleges Mary Martinez-Wenzl and Patricia Gándara  12. Community Cultural Wealth and Latina/o College Choice: The Role of a College Access Program Brianne A. Dávila and Roseanne M. Macias  13. Supporting the College Transition Process and Early Academic Success Through an Integrative Summer Learning Experience Jermaine F. Williams and Frank E. Ross III  14. Conclusion: Toward a New Latina/o College Access and Choice Agenda Miguel Ceja and Patricia A. Pérez

Patricia A. Pérez is an Associate Professor in Chicana/o Studies in the College of Humanities and Social Sciences at California State University, Fullerton. Her research focuses on postsecondary equity, access, retention and choice for Latina/o students and other students of color.

Miguel Ceja is a Professor in Education Leadership and Policy Studies and Director of Doctoral Programs at California State University, Northridge. His research focuses on access and equity in higher education for students of color, college choice, diversity and campus racial climate and community college student success.

Perez, Patricia Patricia Perez, a landscape engineer, lives in Bar... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia