• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hci in Games: Serious and Immersive Games: Third International Conference, Hci-Games 2021, Held as Part of the 23rd Hci International Conference, Hcii » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hci in Games: Serious and Immersive Games: Third International Conference, Hci-Games 2021, Held as Part of the 23rd Hci International Conference, Hcii

ISBN-13: 9783030774134 / Angielski / Miękka / 2021 / 401 str.

Xiaowen Fang
Hci in Games: Serious and Immersive Games: Third International Conference, Hci-Games 2021, Held as Part of the 23rd Hci International Conference, Hcii Xiaowen Fang 9783030774134 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hci in Games: Serious and Immersive Games: Third International Conference, Hci-Games 2021, Held as Part of the 23rd Hci International Conference, Hcii

ISBN-13: 9783030774134 / Angielski / Miękka / 2021 / 401 str.

Xiaowen Fang
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > User Interfaces
Computers > Human-Computer Interaction (HCI)
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030774134
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Ilość stron:
401
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.21
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Mindful Gaming: User Experiences with Headspace and Walden, a Game.- Gamification of ERP Training in Local Governments.- Orpheus: A Voice-Controlled Game to Train Pitch Matching.- Influence of a Video Game on Children’s Attention to Food: Should Games Be Served with a Character during Mealtime? .- LUDUS MAGNUS – A Serious Game for Learning the Latin Language.- PLAY for LEARNING: Serious Games to Assist Learning of Basic Didactic Concepts: a Pilot Study.- Improve Students’ Learning Experience in General Chemistry Laboratory Courses?.- A Study on Serious Game Practice to Improve Children's Global Competence.- JomGear Grind Games: Enjoy Your Learning.- Understanding the Impact on Learners' Reading Performance and Behaviour of Matching E-Learning Material to Dyslexia Type and Reading Skill Level.- Scaffolding Executive Function in Game-based Learning to Improve Productive Persistence and Computational Thinking in Neurodiverse Learners.- A Framework of Gamified Learning Design Targeting Behavior Change and Design of a Gamificated Time Management Training Manual.- Can Games and Gamification Improve Online Learners’ Outcomes and Satisfaction on the Madrasati Platform in Saudi Arabia? .- Methodological Considerations for Understanding Students’ Problem Solving Processes and Affective Trajectories During Game-based Learning: A Data Fusion Approach.- Using Eye Tracking for Research on Learning and Computational Thinking.- Evaluating the Use of Visual Prompts in Online Meeting Applications for Kindergarteners.- Gamification Design Predicaments for E-learning.- Game Design, Creativity and e-Learning: The Challenges of Beginner Level Immersive Language Learning Games.- Design and Application Research of Gamification in University Curriculum Taking the Course of TV Camera for Example.- Children's Learning through Touchscreen Games: The Role of Background Music and Touchscreen Experience.- Gamified Education in K-12.- Virtual Reality for Rich Interaction with Cultural Heritage Sites.- Towards the Mixed-Reality Platform for the Learning of Children with Autism Spectrum Disorder (ASD): A Case Study in Qatar.- Peruggia: A First-Person Strategy Game Studying Movement Patterns in Museums.- Research on the Interaction Method that can Alleviate Cybersickness in Virtual Reality Games.- Exploring Coordination Patterns in VR-based Rehabilitation for Stroke using the Kinect Sensor.- The Woods': A Mixed-Reality Multiplayer Cooperative Game.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia