• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hci in Games: Second International Conference, Hci-Games 2020, Held as Part of the 22nd Hci International Conference, Hcii 2020, Cop » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hci in Games: Second International Conference, Hci-Games 2020, Held as Part of the 22nd Hci International Conference, Hcii 2020, Cop

ISBN-13: 9783030501631 / Angielski / Miękka / 2020 / 534 str.

Xiaowen Fang
Hci in Games: Second International Conference, Hci-Games 2020, Held as Part of the 22nd Hci International Conference, Hcii 2020, Cop Fang, Xiaowen 9783030501631 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hci in Games: Second International Conference, Hci-Games 2020, Held as Part of the 22nd Hci International Conference, Hcii 2020, Cop

ISBN-13: 9783030501631 / Angielski / Miękka / 2020 / 534 str.

Xiaowen Fang
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Information Technology
Computers > User Interfaces
Computers > Software Development & Engineering - Computer Graphics
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030501631
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Ilość stron:
534
Waga:
0.77 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.87
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Designing Games and Gamified Interactions.- Generalised Player Modelling: why Artificial Intelligence in Games should Incorporate Meaning, with a Formalism for So Doing.- Hermeneutic Relations in VR: Immersion, Embodiment, Presence and HCI in VR Gaming.- A Tool to Support Players Affective States Assessment Based on Facial Expressions Analysis.- Can we Predict the Best Gamification Elements for a User based on their Personal Attributes?.- Pixel Perfect: Fashion Styling in Virtual Character Design Process.- A System to Reduce Discomfort of Taunted Player in Multiplayer Online Games.- InCuDe: Heuristics for Enhancing Spectator Experience in Streamed Games.- Building Human-Autonomy Teaming Aids for Real-Time Strategy Games.- Multidisciplinary Iterative Design of Exergames (MIDE): A Framework for Supporting the Design, Development, and Evaluation of Exergames for Health.- Applying Social Gamification in a Gamified Point System.- The Impact of Fulfilling a Desire for Idealism on Task Engagement and Enjoyment in Digital Games.- Guidance is Good or Avoid Too Much Hand-Holding? Proposing a Controlled Experiment on the Impact of Clear Proximal Goals on Digital Game Enjoyment.- Gender Differences When School Children Develop Digital Game-based Designs: A Case Study.- Virtual Tourism in a Game Environment: Untangling Judged Affordances and Sense of Place.- Wizard of Oz and the Design of a Multi-player Mixed Reality Game.- Gender and Genre Differences in Multiplayer Gaming Motivations.- User Engagement and Game Impact.- Customer Inspiration via Advertising Value of Pop-Up Ads in Online Games.- A Warning: Potential Damages Induced by Playing XR Games.- Impact of Competitive Versus Cooperative Exergame Play on Releasing Anxiety among Male University Students.- The Role of Parenting Styles and Parents’ Involvement in Young Children’s Videogames Use.- The Relation between Video Game Experience and Children's Attentional Networks.- Can Video Game Training Improve the Two-Dimensional Mental Rotation Ability of Young Children? A Randomized Controlled Trial.- Relationship between Young Children’s Problematic Behaviors, Videogaming Status, and Parenting Styles.- Non-intrusive Measurement of Player Engagement and Emotions - Real-Time Deep Neural Network Analysis of Facial Expressions during Game Play.- Brain-Controlled Drone Racing Game: A Qualitative Analysis.- An Analysis of Engagement Levels While Playing Brain-Controlled Games.- Serious Games.- A Cooperative Storytelling Card Game for Conflict Resolution and Empathy.- A Self-Adaptive Serious Game for Eye-Hand Coordination Training.- Serious Games Design for and with Adolescents: Empirically based Implications for Purposeful Games.- Games for Cybersecurity Decision-making.- Mobile Augmented Reality App for Children with Autism Spectrum Disorder (ASD) to Learn Vocabulary (MARVoc): from the Requirement Gathering to its Initial Evaluation.- WeRehab: Assisting Cannabis Rehabilitation Via Mobile Application.- Learning Programming in Virtual Reality Environments.- Learn to Cook for Yourself: Employing Gamification in a Recipe App Design to Promote a Healthy Living Experience to Young Generation.- Adaptive Puzzle Generation for Computational Thinking.- A Systematic Review of Game Learning Research in China.- Conceptual Change in Preschool Science Education: Evaluating A Serious Game Designed with Image Schemas for Teaching Sound Concept.- Mixed Method Approach to Evaluate Web 2.0 Applications in Business Games.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia