• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hbr's 10 Must Reads on Sales (with Bonus Interview of Andris Zoltners) (Hbr's 10 Must Reads) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hbr's 10 Must Reads on Sales (with Bonus Interview of Andris Zoltners) (Hbr's 10 Must Reads)

ISBN-13: 9781633693272 / Angielski / Miękka / 2017 / 192 str.

Harvard Business Review
Hbr's 10 Must Reads on Sales (with Bonus Interview of Andris Zoltners) (Hbr's 10 Must Reads) Review, Harvard Business 9781633693272 Harvard Business School Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hbr's 10 Must Reads on Sales (with Bonus Interview of Andris Zoltners) (Hbr's 10 Must Reads)

ISBN-13: 9781633693272 / Angielski / Miękka / 2017 / 192 str.

Harvard Business Review
cena 87,23 zł
(netto: 83,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 86,34 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Sales isn't about pushing products or being efficient; it's about building the right systems to manage and empower your salespeople.If you read nothing else on sales, read these 10 articles. We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you understand how to create the conditions for sales success.This book will inspire you to:

  • Understand your customer's buying center
  • Integrate your sales and marketing operations
  • Assess your business cycle and its impact on your sales force
  • Transition away from solution sales
  • Leverage the power of micromarkets
  • Introduce tiebreaker selling and consensus selling
  • Motivate your sales force properly
This collection of articles includes -Major Sales: Who Really Does the Buying, - by Thomas V. Bonoma; -Ending the War Between Sales and Marketing, - by Philip Kotler, Neil Rackham, and Suj Krishnaswamy; -Match Your Sales Force Structure to Your Business Life Cycle, - by Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha, and Sally E. Lorimer; -The End of Solution Sales, - by Brent Adamson, Matthew Dixon, and Nicholas Toman; -Selling into Micromarkets, - by Manish Goyal, Maryanne Q. Hancock, and Homayoun Hatami; -Dismantling the Sales Machine, - by Brent Adamson, Matthew Dixon, and Nicholas Toman; -Tiebreaker Selling, - by James C. Anderson, James A. Narus, and Marc Wouters; -Making the Consensus Sale, - by Karl Schmidt, Brent Adamson, and Anna Bird; -The Right Way to Use Compensation, - by Mark Roberge; -How to Really Motivate Salespeople, - by Doug J. Chung; and -Getting Beyond 'Show Me the Money, '- an interview with Andris Zoltners by Daniel McGinn.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Personal Success
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > Motivational
Wydawca:
Harvard Business School Press
Seria wydawnicza:
HBR's 10 Must Reads
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781633693272
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000408418
Ilość stron:
192
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
20.83 x 13.72 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 11 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

Author social media/website info: hbr.org, @HarvardBiz



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia