• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hawks, Seagulls, and Mice: Paradigms for Systematically Growing Revenue in Business Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hawks, Seagulls, and Mice: Paradigms for Systematically Growing Revenue in Business Markets

ISBN-13: 9780595381111 / Angielski / Miękka / 2006 / 268 str.

Tim J. Smith Phd
Hawks, Seagulls, and Mice: Paradigms for Systematically Growing Revenue in Business Markets Smith, Tim J. 9780595381111 iUniverse - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hawks, Seagulls, and Mice: Paradigms for Systematically Growing Revenue in Business Markets

ISBN-13: 9780595381111 / Angielski / Miękka / 2006 / 268 str.

Tim J. Smith Phd
cena 79,63
(netto: 75,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 79,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Hawks, Seagulls, & Mice is an eye-opening resource for executives, entrepreneurs, venture capitalist, and everyone else involved in sales and marketing in business markets. It presents business-tested conceptual and quantitative models for driving performance in creating customers and capturing profits in plain-spoken terms and supported by numerous case studies and examples. Explore business markets from the following perspectives: Strategic growth patterns Sales and marketing organization design Sales and marketing activity management Customer buying process Psychological and business value communication Sales and marketing performance audits Finally Someone has shifted the old B2B paradigm of sales and marketing and provided some dynamic, new, easy-to-use, quantitative models for integrating the two around business goals. Gordon Hochhalter, Partner, Creativitystrategyconnectivity, Mobium Creative Group fills two major gaps in the marketing book universe marketing in business-to-business markets and the integration of sales and marketing functions. Smith addresses these gaps in a systematic and comprehensive manner. A solid effort. Puneet Manchanda, Associate Professor of Marketing, University of Chicago Graduate Schools of Business Smith s Hawks, Seagulls, & Mice is a just-in-time work, immediately needed by many and useful to all those businesses that wish to grow their revenues in today s dynamic and exceedingly complex competitive marketplace. Green R. Miller, PhD, Professor of Economics, Morehead State University A comprehensive understanding of business markets conveyed through abstract, mostly impenetrable prose. Smith, an adjunct professor of marketing at DePaul University and chief editor of the Wiglaf Journal, demonstrates considerable insight about business systems. He reviews various strategies for business growth, examining marketing theory, organizational structure, models of communication between businesses and the integration of sales and marketing. which help simplify abstract concepts. Equally welcome are the few included case studies. Smith's analyses will not appeal to casual readers, but the text has a place in the marketing classroom. Knowledgeable and authoritative. -Kirkus Discoveries"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
iUniverse
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780595381111
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
268
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.55
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia