• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handelsmarken als Instrumente zur Profilierung von Handelsunternehmen » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handelsmarken als Instrumente zur Profilierung von Handelsunternehmen

ISBN-13: 9783656421382 / Niemiecki / Miękka / 2013 / 28 str.

Janine Steeb
Handelsmarken als Instrumente zur Profilierung von Handelsunternehmen Janine Steeb 9783656421382 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handelsmarken als Instrumente zur Profilierung von Handelsunternehmen

ISBN-13: 9783656421382 / Niemiecki / Miękka / 2013 / 28 str.

Janine Steeb
cena 151,26
(netto: 144,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 150,84
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Handel und Distribution, Note: keine, Hochschule Heilbronn, ehem. Fachhochschule Heilbronn, Sprache: Deutsch, Abstract: In den letzten Jahren sind die Einkaufsmoglichkeiten der Kunden sehr vielseitig. Um sich als Handelsunternehmen abzugrenzen, sich gegenuber der Konkurrenz durchzusetzen und die Wettbewerbsfahigkeit zu starken, benotigt man neue Strategien. Aus diesem Grund fuhren immer mehr Handelsunternehmen Handelsmarken ein. Diese Handelsmarken starken nach erfolgreicher Einfuhrung das Vertrauen der Verbraucher gegenuber dem Handelsunternehmen. Zudem dienen sie der Kundenbindung und erleichtern das Einfuhren von Innovativen Produkten in eine Warengruppe. Um diese Vorteile nutzen zu konnen, liegt das Ziel der Seminararbeit darin, ein grundliegendes "know-how" uber Handelsmarken, deren Erscheinungsformen, Klassifikationen, Funktion, Ziele und die dazu benotigten Instrumente zu vermit-teln. Die Seminararbeit wird durch ein Fazit abgerundet.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783656421382
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
28
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia