• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handbook on Knowledge Management 1: Knowledge Matters » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handbook on Knowledge Management 1: Knowledge Matters

ISBN-13: 9783540435273 / Angielski / Twarda / 2002 / 700 str.

Clyde W. Holsapple
Handbook on Knowledge Management 1: Knowledge Matters Holsapple, Clyde 9783540435273 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handbook on Knowledge Management 1: Knowledge Matters

ISBN-13: 9783540435273 / Angielski / Twarda / 2002 / 700 str.

Clyde W. Holsapple
cena 605,23
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

As the most comprehensive reference work dealing with knowledge management (KM), this work is essential for the library of every KM practitioner, researcher, and educator. Written by an international array of KM luminaries, its approx. 60 chapters approach knowledge management from a wide variety of perspectives ranging from classic foundations to cutting-edge thought, informative to provocative, theoretical to practical, historical to futuristic, human to technological, and operational to strategic. The chapters are conveniently organized into 8 major sections. The first volume consists of the sections: foundations of KM, knowledge - a key organizational resource, knowledge processors and processing, influences on knowledge processing. Novices and experts alike will refer to the authoritative and stimulating content again and again for years to come.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Medical > Medycyna
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
International Handbooks on Information Systems
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540435273
Rok wydania:
2002
Wydanie:
2003
Numer serii:
000110700
Ilość stron:
700
Waga:
1.18 kg
Wymiary:
22.96 x 17.53 x 4.62
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"One of the most comprehensive compendiums on KM I have seen...If you are serious about your KM career and want to substantially increase your understanding of KM and ability to communicate its merits to others, to create the knowledge imperative, and the increase the likelihood of the success of your KM initiatives as part of your overall program to "create a learning organization", this content is a must." --"In Thought & Practice," The Journal of the Knowledge and Innovation Management Professional Society (KMPro)

"The first volume - Knowledge Matters - covers foundations, knowledge as a resource, knowledge processing and influences. Volume 2 - Knowledge Directions - covers technologies, outcomes, knowledge management in action and the knowledge management horizon. I thought I knew a lot about knowledge management. This book shows me that I still have a lot to learn. It's an invaluable reference." --Knowledge Digest

I: Foundations of Knowledge Management.- 1 The Rise of the Knowledge Organization.- 2 Knowledge Managers: Who Are They and What Do They Do?.- 3 On Knowledge Work.- 4 Knowledge Fields: Some Post-9/11 Thoughts about the Knowledge-Based Theory of the Firm.- 5 The Knowledge Economy.- 6 A Knowledge Management Ontology.- II. Knowledge: A Key Organizational Resource.- 7 Knowledge and Competence as Strategic Assets.- 8 The Intellectual Capital of Nations.- 9 Knowledge and Its Attributes.- 10 Making Knowledge Visible through Knowledge Maps: Concepts, Elements, Cases.- 11 Organizational Memory.- 12 Organizational Culture as a Knowledge Resource.- 13 Does Accounting Account for Knowledge?.- 14 Knowledge Management in Action?.- III. Knowledge Processors and Processing.- 15 Agents, Artifacts, and Transformations: The Foundations of Knowledge Flows.- 16 Organizational Knowledge Acquisition.- 17 Problem Solving: A Knowledge Management Process.- 18 Knowledge Creation.- 19 Sensemaking Processes in Knowledge Management.- 20 Creating and Facilitating Communities of Practice.- 21 Knowledge Sharing Proficiencies: The Key to Knowledge Management.- 22 Business Process as Nexus of Knowledge.- 23 The Partnership between Organizational Learning and Knowledge Management.- IV. Influences on Knowledge Processing.- 24 Valuing Knowledge Management Behaviors: Linking KM Behaviors to Strategic Performance Measures.- 25 A Framework for Security, Control and Assurance of Knowledge Management Systems.- 26 Alternative Strategies for Leveraging the Knowledge Asset: A Framework for Managerial Decision-Making.- 27 The Leaders of Knowledge Initiatives: Qualifications, Roles, and Responsibilities.- 28 The 7 C’s of Knowledge Leadership: Innovating our Future.- 29 Trust and Knowledge Management: The Seeds of Success.- 30 Why Knowledge Management Systems Fail: Enablers and Constraints of Knowledge Management in Human Enterprises.- 31 Identifying and Transferring Internal Best Practices.- 32 Strategic Knowledge Managing in the Context of Networks.- Keyword Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia