• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handbook on Electronic Commerce » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handbook on Electronic Commerce

ISBN-13: 9783540673446 / Angielski / Miękka / 2000 / 723 str.

Michael Shaw; Robert Blanning; Troy Strader
Handbook on Electronic Commerce Michael Shaw Robert Blanning Troy Strader 9783540673446 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handbook on Electronic Commerce

ISBN-13: 9783540673446 / Angielski / Miękka / 2000 / 723 str.

Michael Shaw; Robert Blanning; Troy Strader
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The U.S. and other developed nations are undergoing a transition from a paper econ- omy to a digital economy, not unlike the transition from an oral exchange economy to a physically recorded (clay, papyrus) exchange economy that took place several millennia ago. As with the earlier transition, a change in the medium for recording and reporting transactions (i.e., from oral to written, from written to electronic) is bringing about a significant change in the economic and social system in which they are imbedded. The oral-to-written transition eventually gave us the concepts of property rights, commercial law, accounting standards, and financial transparency. What will the written-to-electronic transition give us? The answer is not clear, but we can expect that the economic system that follows this transition will differ substantially from the current system to which we are accustomed. In this book we examine the electronic exchange mechanisms of the emerging digital economy. We do so by examining eight salient topics in electronic commerce (EC). Each of these topics is examined in detail in a separate section of this book.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reference - General
Computers > Electronic Commerce (see also headings under Business & Economics - E-Comme
Computers > Internet - General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540673446
Rok wydania:
2000
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
723
Waga:
2.24 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

The New Era: M. Shaw: Electronic Commerce: State of the Art.- S.-Y. Choi, A. Whinston: The Future of the Digital Economy.- R. Blanning, T. Bui: Decision Support Systems and Internet Commerce.- T. Strader, M. Shaw: Electronic Markets: Impact and Implications.- Consumer Electronic Commerce: M. Dickey, G. Piccoli, B. Ives: Electronic Commerce: Markets and Users.- G. Colarelli O`Connor, R. O`Keefe: The Internet as a New Marketplace: Implications for Consumer Behavior and Marketing Management.- C. Subramaniam, M. Shaw, D. Gardner: Product Marketing on the Internet.- A. Salam, H. Rao, C. Pegels: Internet Involvement: Instrument Development, Measurement and Implications for Electronic Commerce.- A. Schlosser, A. Kanfer: Culture Clash in Internet Marketing: Implications for Marketing Practices.- Web-Based Storefront Design and Development: T.-P. Liang, N.-S. Chen: Design of Electronic Stores.- C. McInerney, K. Larsen: Web Development and Management: Using the Cohort Model.- N. Jojic, Y. Rui, Y. Zhuang, T. Huang: A Framework for Garment Shopping over the Internet.- Technology and Infrastructure: C. Schlueter Langdon, F. Roghé, M. Shaw: Consumer Mass Market Online Payment Solutions.- D. McElroy, E. Turban: Smart Cards.- A. Segev, M. Bichler: Component-based Electronic Commerce.- A. Houston, H. Chen: Electronic Commerce and Digital Libraries.- K. Tolle, H. Chen: Intelligent Software Agents for Electronic Commerce.- Business-To-Business Electronic Commerce: J. Baron, M. Shaw, A. Bailey: Electronic Catalogs in the Web-Based Business-to-Business Procurement Process.- B. Fulkerson, M. Shank: The New Economy Electronic Commerce, and the Rise of Mass Customization.- D. O`Leary: Supply Chain Processes and Relationships for ElectronicCommerce.- B. R. Yang: Supply Chain Management: Developing Visible Design Rules across Organizations.- G. W. Tan, M. Shaw, B. Fulkerson: Web-based Global Supply Chain Management.- Enterprise Management: P. Gray, M. Igbaria: Virtual Organizations and E-Commerce.- Y.-S. Chen, B. Justis, E. Watson: Web-enabled Data Warehouse.- D. King: Intranets: An Internet Inside the Organization.- C. Holsapple, K. Joshi, M. Singh: Decision Support Applications in Electronic Commerce.- Information Services and Digital Products: P. Kannan, A.-M. Chang, A. Whinston: The Internet Information Market: The Emerging Role of Intermediaries.- A. Barsi Lopez, D. Galletta: A Strategic Perspective of Internet Information Providers.- J. Porra: A Strategic Framework for Electronic Commerce: The Digital Production Cycle.- S. Klein: The Emergence of Auctions on the World Wide Web.- Security, Privacy, and Legal Issues: D. Conway, G. Koehler: Electronic Commerce: Privacy, Security, and Control.- J. Kaufmann Winn: The Emerging Law of Electronic Commerce.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia