• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handbook of Product Placement in the Mass Media: New Strategies in Marketing Theory, Practice, Trends, and Ethics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handbook of Product Placement in the Mass Media: New Strategies in Marketing Theory, Practice, Trends, and Ethics

ISBN-13: 9780789025357 / Angielski / Miękka / 2004 / 302 str.

Mary-Lou Galician
Handbook of Product Placement in the Mass Media: New Strategies in Marketing Theory, Practice, Trends, and Ethics Galician, Mary-Lou 9780789025357 Best Business Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handbook of Product Placement in the Mass Media: New Strategies in Marketing Theory, Practice, Trends, and Ethics

ISBN-13: 9780789025357 / Angielski / Miękka / 2004 / 302 str.

Mary-Lou Galician
cena 273,11 zł
(netto: 260,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book examines product placement, related media marketing strategies, and their impacts upon consumers. The contributors are national experts in a variety of mass media specialties who address placement in terms of historical context, Hollywood, brand synergy and brand identity and legal/ethical issues. The Handbook of Product Placement in the Mass Media also explores fascinating case studies focusing on product placement in movie and television programmes, in books and as a marketing technique for medical products - plus examinations of the impact of adding an audible reference to a visually prominent brand placement and of the use of generic or fictitious products in otherwise 'realistic' films. With the major film and television studios' increasing reliance on corporate sponsorship, this title is inavaluable for those who wish to study the balance between commerce and culture, or for students or practitioners involved in media marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Best Business Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789025357
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
302
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
21.49 x 15.6 x 1.96
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction: Product Placements in the Mass Media: Unholy Marketing Marriages or Realistic Story-Telling Portrayals, Unethical Advertising Messages or Useful Communication Practices? THE PRACTICE OF PRODUCT PLACEMENT Insinuating the Product into the Message: An Historical Context for Product Placement The Evolution of Product Placements in Hollywood Cinema: Embedding High-Involvement “Heroic” Brand Images Advertainment: The Evolution of Product Placement as a Mass Media Marketing Strategy Merchandising in the Major Motion Picture Industry: Creating Brand Synergy and Revenue Streams The Extensions of Synergy: Product Placement Through Theming and Environmental Simulacra CONTROLS ON PRODUCT PLACEMENT Product Placement and the Law On the Ethics of Product Placement in Media Entertainment The Role and Ethics of Community Building for Consumer Products and Services CASE STUDIES OF PRODUCT PLACEMENT A Comparison of Product Placements in Movies and Television Programs: An Online Research Study Product Placement of Medical Products: Issues and Concerns Cast Away and the Contradictions of Product Placement Brand Placement Recognition: The Influence of Presentation Mode and Brand Familiarity The Bulgari Connection: A Novel Form of Product Placement COMMENTARY When Product Placement Is NOT Product Placement: Reflections of a Movie Junkie INTERVIEWS A Leading Cultural Critic Argues Against Product Placement: An Interview with Mark Crispin Miller A Rising Independent Filmmaker Argues for Product Placement: An Interview with Samuel A. Turcotte Harry Potter, Coca-Cola, and the Center for Science in the Public Interest: An Interview with Michael F. Jacobson A Pulitzer Prize-Winning Media Critic Discusses Product Placement: An Interview with Howard Rosenberg MEDIA REVIEW Screening MEF’s Behind the Screens: Hollywood Goes Hypercommerical (2000) ROUNDTABLE Product Placement in the 21st Century RESOURCE GUIDE A Product Placement Resource Guide: Recommend Publications and Websites Index Reference Notes Included

Mary-Lou Galician

Galician, Mary-Lou Dr. Mary-Lou Galician is a media literacy advocate... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia