• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

ISBN-13: 9780789021564 / Angielski / Twarda / 2004 / 260 str.

Art Weinstein
Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition Weinstein, Art 9780789021564 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

ISBN-13: 9780789021564 / Angielski / Twarda / 2004 / 260 str.

Art Weinstein
cena 775,66
(netto: 738,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Weinstein (marketing, Nova Southeastern U.), writing for marketing and business practitioners, introduces a process for introducing targeted business segmentation planning and methodologies into business firms. He has revised the new edition of the text to focus solely on the segmentation challenges

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Finance - General
Wydawca:
Haworth Press
Seria wydawnicza:
Haworth Series in Segmented, Targeted, and Customized Market
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789021564
Rok wydania:
2004
Wydanie:
Revised
Numer serii:
000298896
Ilość stron:
260
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
22.56 x 16.1 x 2.39
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

  • Preface
  • Acknowledgments
  • PART I: SEGMENTATION PLANNING
  • Chapter 1. Market Segmentation: An Overview
  • Segmentation: The Key to Marketing Success
  • Segmentation in Action
  • Segmentation Options
  • Business Segmentation Insight 1: Segmentation Research Findings in High-Tech and Industrial Markets
  • Nichemanship: Segmented Marketing at Its Best
  • The Benefits of Segmentation
  • Limitations of Segmentation
  • Segmentation Skillbuilder 1: How Well Is Your Company Using Segmentation Techniques?
  • Segmentation: Some Misunderstandings Resolved
  • Summary
  • Chapter 2. Market Definition and Segmentation in B2B Markets
  • The Market Definition Challenge
  • Business Segmentation Insight 2: Mission, Vision, and Market Definition
  • A Strategic Market Definition Framework
  • Market Definition Applications Based on the Framework
  • Segmentation Skillbuilder 2: Defining Your Market—A Three-Level Approach
  • Summary
  • Chapter 3. Segmentation Planning and Research Guidelines for Business Marketers
  • Segmentation Roadblocks
  • Using Planning and Research to Segment Business Markets: A Ten-Point Program
  • Segmentation Skillbuilder 3: Designing the Segmentation Study
  • Business Segmentation Insight 3: Segmentation Research—An Assessment
  • Summary
  • Appendix: Internet Segmentation—Business Marketing Applications
  • PART II: BUSINESS SEGMENTATION BASES
  • Chapter 4. Geographics and Firmographics
  • Geographic Segmentation Bases
  • Segmentation Skillbuilder 4: Defining Geographic Markets
  • Business Segmentation Insight 4: How a Major Pharmaceutical Company Uses Geographic Sales to Segment Its Markets
  • Tapping Census Products for Geographics and Business Demographics
  • Firmographics
  • Summary
  • Chapter 5. Usage Analysis
  • End Use Analysis
  • Usage Segmentation
  • Conceptualizing and Operationalizing Usage Dimensions
  • Business Segmentation Insight 5: Usage Segmentation Applications
  • Assessment of the Usage Dimension
  • Segmentation Skillbuilder 5: Usage Analysis—Key Issues
  • Summary
  • Chapter 6. Benefit Segmentation
  • Concepts and Applications of Benefit Segmentation
  • Business Segmentation Insight 6: Customer Value and Benefits
  • Pros and Cons of Benefit Segmentation
  • Three Brief Examples of Benefit Segmentation in Business Markets
  • Segmentation Skillbuilder 6: Using Segmentation Grids to Identify Benefit Segments for Your Company
  • Summary
  • Chapter 7. Purchasing Behavior and Organizational Psychographics
  • How Business Markets Are Different
  • The Nested Approach
  • Business Segmentation Insight 7: In Conversation with Dr. Benson P. Shapiro
  • Segmentation Skillbuilder 7: Using the Nested Approach to Segment Your Market
  • Business Psychographics
  • Buyer Adopter Categories
  • Summary
  • PART III: IMPLEMENTING SEGMENTATION STRATEGY
  • Chapter 8. Strategic Target Marketing
  • Target Market Strategy Formulation
  • The Three Basic Steps to Strategy Formulation
  • Business Segmentation Insight 8: Guidelines on Market Segment Attractiveness
  • Segmentation Strategy Development
  • Business Segmentation and the Marketing Mix
  • Segmentation Skillbuilder 8: Target Market Strategy Worksheet
  • Target Market Strategy: An Application
  • Summary
  • Chapter 9. Enhancing Segmentation’s Value
  • Creating a Segmentation-Driven Organization
  • Business Segmentation Insight 9: How H

Art Weinstein



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia