• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handbook of Crm: Achieving Excellence in Customer Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handbook of Crm: Achieving Excellence in Customer Management

ISBN-13: 9780750664370 / Angielski / Twarda / 2005 / 458 str.

Adrian Payne
Handbook of Crm: Achieving Excellence in Customer Management Payne, Adrian 9780750664370 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handbook of Crm: Achieving Excellence in Customer Management

ISBN-13: 9780750664370 / Angielski / Twarda / 2005 / 458 str.

Adrian Payne
cena 302,37
(netto: 287,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Customer Relationship Management is a holistic strategic approach to managing customer relationships to increase shareholder value, and this major Handbook of CRM gives complete coverage of the key concepts in this vital field.
It is about achieving a total understanding of the concepts that underlie successful CRM rather than the plethora of systems that can be used to implement it.

Based on recent knowledge, it is underpinned by:

* Clear and comprehensive explanations of the key concepts in the field
* Vignettes and full cases from major businesses internationally
* Definitive references and notes to further sources of information on every aspect of CRM
* Templates and audit advice for assessing your own CRM needs and targets

The most lucid, comprehensive and important overview of the subject and an invaluable tool in enabling the connection of the major principles to the real world of business.

* A definitive, heavily researched, comprehensive overview
* Key concepts allied to action templates
* Written by one of the first major marketing thinkers in the field and based on Cranfield Business School's internationally acknowledged leadership in the field

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750664370
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
458
Waga:
0.82 kg
Wymiary:
24.03 x 16.36 x 3.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

"Professor Payne has written an excellent handbook for CRM success. Every manager with any customer responsibilities should have The Handbook of CRM on the desk."

A Strategic Framework for CRM
The Strategy Development Process
The Value Creation Process
The Multi-Channel Integration Process
The Information Management Process
The CRM Performance Assessment Process
Organising for CRM Implementation
Chapter references
CRM reading list

Adrian Payne

Payne, Adrian Dr Adrian Payne is a Professor of Marketing in the... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia