• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

HBR'S 10 Must Reads: The Essentials: The Essentials » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

HBR'S 10 Must Reads: The Essentials: The Essentials

ISBN-13: 9781422133446 / Angielski / Miękka / 2010 / 288 str.

Michael E. Porter
HBR'S 10 Must Reads: The Essentials: The Essentials Michael E. Porter 9781422133446 Harvard Business Review Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

HBR'S 10 Must Reads: The Essentials: The Essentials

ISBN-13: 9781422133446 / Angielski / Miękka / 2010 / 288 str.

Michael E. Porter
cena 85,71 zł
(netto: 81,63 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 85,71 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 8-10 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Change is the one constant in business, and we must adapt or face obsolescence. Yet certain challenges never go away. That's what makes this book "must read." These are the 10 seminal articles by management's most influential experts, on topics of perennial concern to ambitious managers and leaders hungry for inspiration--and ready to run with big ideas to accelerate their own and their companies' success.If you read nothing else - full stop - read:

  • Michael Porter on creating competitive advantage and distinguishing your company from rivals
  • John Kotter on leading change through eight critical stages
  • Daniel Goleman on using emotional intelligence to maximize performance
  • Peter Drucker on managing your career by evaluating your own strengths and weaknesses
  • Clay Christensen on orchestrating innovation within established organizations
  • Tom Davenport on using analytics to determine how to keep your customers loyal
  • Robert Kaplan and David Norton on measuring your company's strategy with the Balanced Scorecard
  • Rosabeth Moss Kanter on avoiding common mistakes when pushing innovation forward
  • Ted Levitt on understanding who your customers are and what they really want
  • C. K. Prahalad and Gary Hamel on identifying the unique, integrated systems that support your strategy

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Sports & Recreation > Sports Psychology
Business & Economics > Motivational
Wydawca:
Harvard Business Review Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781422133446
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000408418
Ilość stron:
288
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
20.8 x 14.07 x 1.83
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Table of Contents
Meeting the Challenge of Disruptive Change
Clayton M. Christensen, Michael Overdorf

Competing on Analytics
Thomas H. Davenport

Managing Oneself
Peter F. Drucker

What Makes a Leader?
Daniel Goleman

Putting the Balanced Scorecard to Work
Robert S. Kaplan, David P. Norton

Innovation: The Classic Traps
Rosabeth Moss Kanter

Leading Change: Why Transformation Efforts Fail
John P. Kotter

Marketing Myopia
Theodore Levitt

What Is Strategy?
Michael E. Porter

The Core Competence of the Corporation
C.K. Prahalad, Gary Hamel

About the Contributors
Index

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 11 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia