• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Guerrilla Tourism Marketing: Increase Your Profit by Leveraging Marketing, Technology and Relationships » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Guerrilla Tourism Marketing: Increase Your Profit by Leveraging Marketing, Technology and Relationships

ISBN-13: 9781482035636 / Angielski / Miękka / 2013 / 212 str.

Carol Wain; Jay Conrad Levinson
Guerrilla Tourism Marketing: Increase Your Profit by Leveraging Marketing, Technology and Relationships Carol Wain Jay Conrad Levinson 9781482035636 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Guerrilla Tourism Marketing: Increase Your Profit by Leveraging Marketing, Technology and Relationships

ISBN-13: 9781482035636 / Angielski / Miękka / 2013 / 212 str.

Carol Wain; Jay Conrad Levinson
cena 88,81 zł
(netto: 84,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 88,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The latest addition to the Guerrilla Marketing family, Guerrilla Tourism Marketing leads the reader through numerous ways to increase their profits by leveraging relationships, technology and multi-channel marketing tools. Too often business owners, particularly smaller businesses such as independent hotels, B&Bs, spas, golf courses, restaurants and tour companies forget that marketing is continuous and it needs to be measured, split-tested and adjusted. Guerrilla Tourism Marketing is comprised of 4 parts: * Guerrilla Marketing Overview - In this section, the authors outline guerrilla marketing concepts; how to identify your ideal customer so that you speak directly to them; ways to increase customer lifetime value; how to create value differentiators, so price shopping is reduced; which guerrilla marketing weapons work best today; and managing your online reputation to earn more business. * Multi-Channel Marketing - In this section the authors discuss ways to use multiple, digital marketing tools to increase engagement, exposure, traffic and profit. Topics include internet marketing, local marketing, social media marketing, mobile marketing and promotional strategies. * Leveraging Relationships - In this section the reader is introduced to ways to leverage relationships using fusion marketing (joint ventures, strategic alliances); create and nurture relationships by providing exceptional customer experiences; earn customer engagement; build a community around your business; attract and retain guerrilla employees; incentivize key people to encourage desired behavior; and recognize employees to create a more profitable business that delivers on your brand promise and builds more engagement. * Action Time - In this section you will create a plan to increase profit and build and nurture relationships within your business.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781482035636
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
212
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.14
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Levinson, Jay Conrad Jay Conrad Levinson is the author of more than a d... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia