• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Guanxi and Business Strategy: Theory and Implications for Multinational Companies in China » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Guanxi and Business Strategy: Theory and Implications for Multinational Companies in China

ISBN-13: 9783790819557 / Angielski / Miękka / 2007 / 244 str.

Eike A. Langenberg
Guanxi and Business Strategy: Theory and Implications for Multinational Companies in China Langenberg, Eike A. 9783790819557 Physica-Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Guanxi and Business Strategy: Theory and Implications for Multinational Companies in China

ISBN-13: 9783790819557 / Angielski / Miękka / 2007 / 244 str.

Eike A. Langenberg
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book examines a topic of paramount importance to those doing business with China: the impact of personal relationships (guanxi) on business affairs. It shows that the commercial utilization of guanxi with suppliers, customers, competitors and authorities yields significant sustainable competitive advantages. Coverage also assesses guanxi-based business strategies in terms of compliance with legal and ethical standards.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Management Science
Social Science > Popular Culture
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
Physica-Verlag
Seria wydawnicza:
Contributions to Management Science (Hardcover)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783790819557
Rok wydania:
2007
Wydanie:
2007
Numer serii:
000094207
Ilość stron:
244
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
23.34 x 15.85 x 1.42
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

The Guanxi System.- Guanxi-Based Business Strategies.- Discussion.

Eike A. Langenberg, Magister und Doktor der Sinologie (Universität Hamburg) und Diplomkaufmann (Universität Hamburg), arbeitet seit mehr als fünf Jahren als Geschäftsführer bei Siemens Ltd., China in der Eisenbahnindustrie. Die Erkenntnisse seiner wissenschaftlichen Analysen des chinesischen Eisenbahnwesens hat Dr. Langenberg in dieser Position verifizieren können.
Die vorliegende Analyse zählt zur Pflichtlektüre für Industrie- und Dienstleistungsunternehmen, die den chinesischen Eisenbahnmarkt bedienen; sie ist ebenfalls interessant für Akademiker, welche sich mit den Herausforderungen des chinesischen Verkehrssektors befassen.

"Guanxi and Business Strategy" elaborates upon a topic of paramount importance to both academic scholars and managers doing business with China: the impact of personal relationships (guanxi) on business affairs. In the Chinese cultural and socio-economic environment, how are the ubiquitous practices of guanxi to be considered in entrepreneurial strategies?

Rather than explaining the emergence of guanxi and its persistence – in spite of the existence of a market economy – with Confucianism, the author applies the phenomenon to the methodology of New Economic Sociology. By integrating guanxi into a business context, he shows that the commercial utilization of guanxi with suppliers, customers, competitors and authorities yields significant sustainable competitive advantages. As guanxi practices, however, may pose risks to unsuspecting managers, guanxi-based business strategies are also assessed in terms of compliance with legal and ethical standards.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia