• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Grocery Shopping Behaviour of Consumer on Mobile Apps : With Reference to Indian Consumers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Grocery Shopping Behaviour of Consumer on Mobile Apps : With Reference to Indian Consumers

ISBN-13: 9786202018753 / Angielski / Miękka / 2017 / 76 str.

Anuja Shukla; Shiv Kumar Sharma
Grocery Shopping Behaviour of Consumer on Mobile Apps : With Reference to Indian Consumers Shukla, Anuja; Sharma, Shiv Kumar 9786202018753 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Grocery Shopping Behaviour of Consumer on Mobile Apps : With Reference to Indian Consumers

ISBN-13: 9786202018753 / Angielski / Miękka / 2017 / 76 str.

Anuja Shukla; Shiv Kumar Sharma
cena 160,21
(netto: 152,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,21
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Consumer is the King of Markets today. With the advancement in technology the way of shopping has changed from traditional kirana stores to the modern mobile app based shopping. This book is a look into the behaviour of consumers purchase. The study mainly focuses on Indian consumers. The study in-depth describes the various aspects of details undertaken and step by step procedure to scientific data analysis. The results are shocking and very true. The marketers can benefit by the use of this study.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786202018753
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
76
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Shukla, AnujaAnuja Shukla is a Ph.D. candidate in Management at Dayalbagh Educational Institute, Agra.She is UGC (NET) qualified, M.Phil, MBA, MA (Economics).Prof. Shiv kumar Sharma is a Professor in Department of Management at Dayalbagh Educational Institute (Deemed University), Agra. He is an IIM-A almnus. He has evaluated over twenty dozen thesis.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia