• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Green Marketing in Emerging Markets: Strategic and Operational Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Green Marketing in Emerging Markets: Strategic and Operational Perspectives

ISBN-13: 9783030740641 / Angielski / Twarda / 2021 / 290 str.

Chipo Mukonza; Robert Ebo Hinson; Ogechi Adeola
Green Marketing in Emerging Markets: Strategic and Operational Perspectives Chipo Mukonza Robert Ebo Hinson Ogechi Adeola 9783030740641 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Green Marketing in Emerging Markets: Strategic and Operational Perspectives

ISBN-13: 9783030740641 / Angielski / Twarda / 2021 / 290 str.

Chipo Mukonza; Robert Ebo Hinson; Ogechi Adeola
cena 685,93
(netto: 653,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 655,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030740641
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Numer serii:
001212016
Ilość stron:
290
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

 

Chapter 1: Green Business Practices in Emerging Economies

Chapter 2: Green Marketing: A Conceptual Overview

Chapter 3: Green Product Management

Chapter 4:  Green Integrated Marketing Communications

Chapter 5: Green Branding

Chapter 6: Greenwashing

Chapter 7: Planning in Green Marketing

Chapter 8: Green Human Resources Management

Chapter 9: Green Distribution Management

Chapter 10: Green Positioning 

Chapter 11: Project Management in Green Marketing 

Chapter 12: Opportunities and  Challenges  for Green Marketing

Chapter 13: Green Marketing Practices in Emerging Economies: Key Insights and Recommendations for Future Research

Chipo Mukonza is a  Lecturer at the Tshwane University of Technology in Polokwane, South Africa.  

Ogechi Adeola is an Associate Professor of Marketing at the Lagos Business School, Pan-Atlantic University, Nigeria. 

Isaiah Adisa is a management researcher and consultant based in Nigeria.

Robert E. Hinson is a Professor and Head of the Department of Marketing and Entrepreneurship at the University of Ghana Business School.

Emmanuel Mogaji is a Senior Lecturer in Advertising and Marketing Communications at the University of Greenwich, United Kingdom.

Ayça Can Kırgız is an Associate Professor at the Istanbul Kent University, Turkey. 

Green marketing has risen in prominence over recent years as corporations face calls to lower their carbon footprint, engage in socially responsible practices, and promote sustainable ways of conducting business. In emerging economies, social, economic, and environmental problems resulting from rapid industrialisation requires urgent attention. Promoting environmentally responsible practices through green marketing has been identified as a key solution.

This book provides theoretical and practical insights into how businesses in emerging economies can integrate green objectives into their marketing activities to achieve sustainable outcomes and attain green-focused goals. It discusses green marketing from strategic and operational perspectives, which considers target consumers, products, processes, promotion and sustainability of resources and presents the institutional logic of embedding greenness across organisational marketing activities. Issues concomitant to green marketing such as consumer buying behaviour of green products, green integrated marketing communication, green product management, green initiatives in logistics social responsibility, greenwashing and the need for transparency, and green marketing orientations and firm performance, are covered in the book. Ultimately, this collection contributes to and extends theoretical conversations on green marketing while also providing actionable recommendations for organisations and the larger society in emerging economies.

Chipo Mukonza is a  Lecturer at the Tshwane University of Technology in Polokwane, South Africa.  

Ogechi Adeola is an Associate Professor of Marketing at the Lagos Business School, Pan-Atlantic University, Nigeria. 

Isaiah Adisa is a management researcher and consultant based in Nigeria.

Robert E. Hinson is a Professor and Head of the Department of Marketing and Entrepreneurship at the University of Ghana Business School.

Emmanuel Mogaji is a Senior Lecturer in Advertising and Marketing Communications at the University of Greenwich, United Kingdom.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia