• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Grand Challenge Problems in Technology-Enhanced Learning II: Moocs and Beyond: Perspectives for Research, Practice, and Policy Making Developed at the » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Grand Challenge Problems in Technology-Enhanced Learning II: Moocs and Beyond: Perspectives for Research, Practice, and Policy Making Developed at the

ISBN-13: 9783319125619 / Angielski / Miękka / 2015 / 104 str.

Julia Eberle
Grand Challenge Problems in Technology-Enhanced Learning II: Moocs and Beyond: Perspectives for Research, Practice, and Policy Making Developed at the Eberle, Julia 9783319125619 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Grand Challenge Problems in Technology-Enhanced Learning II: Moocs and Beyond: Perspectives for Research, Practice, and Policy Making Developed at the

ISBN-13: 9783319125619 / Angielski / Miękka / 2015 / 104 str.

Julia Eberle
cena 200,77
(netto: 191,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book reports on the proceedings at the STELLAR Alpine Rendez-Vous 2013, presenting strategies in handling challenges that arise when using technology-enhanced learning (TEL). With insightful contributions from leading teachers, practitioners, researchers and policy makers, this volume will inspire everyone interested in TEL in their future projects. This book continues the influential work of the STELLAR network which was funded by the European Commission to structure the research area of technology-enhanced learning and continues to the work on the previously developed research vision. It has potential to become influential in Europe, North America and Asia.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Computers & Technology
Education > Educational Psychology
Education > Administration - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springerbriefs in Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319125619
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2016
Ilość stron:
104
Waga:
1.82 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction.- Grand Challenge Problems.- People Centered Smart "Cities" through Smart City Learning.- Adaptive group awareness for social regulation of emotions in computer-supported collaborative learning.-Empowering science teachers using technology-enhanced scaffolding to improve inquiry learning.- Supporting Teacher Decision-Making Through Appropriate Feedback.- Bringing the Information and Communication Society to Vocational Education and Training.- Technology to Bridge the Gap between Learning Contexts in Vocational Training.- Towards Adaptive and Adaptable Learning in Massive Online Courses.- Interactive Learning Analytics: From accountability to ‘opportunity management’ in a multi-actor perspective.- How can TEL contribute to challenging educational inequalities and enhancing the social and educational participation of disenfranchised 18-24 year olds?.- Agile and productive networking of TEL SMLs.- Empowering Teachers with Student Data.- Assessing Student Learning through Continuous Collection and Interpretation of Temporal Performance Data.- Comments on the Grand Challenge Problems by Researchers, Practitioners, and Policy Makers.- Comment by Nicolas Balacheff (Researcher Perspective).- Comment by Mike Sharples (Researcher Perspective).- Comment by Peter Schwertschlager (Practitioner Perspective).- Comment by Mikko Rippatti (Practitioner Perspective).- Comment by N.N. (Policy Maker Perspective).- Comment by N.N. (Policy Maker Perspective).- Summary and Discussion.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia