• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Government Contracts: Proposalmanship and Winning Strategies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Government Contracts: Proposalmanship and Winning Strategies

ISBN-13: 9781468409840 / Angielski / Miękka / 2012 / 288 str.

Herman R. Holtz; Herman R. Holtz
Government Contracts: Proposalmanship and Winning Strategies Holtz, Herman R. 9781468409840 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Government Contracts: Proposalmanship and Winning Strategies

ISBN-13: 9781468409840 / Angielski / Miękka / 2012 / 288 str.

Herman R. Holtz; Herman R. Holtz
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

He who knows and knows that he knows is wise; follow him. -ANCIENT PROVERB During a long career of public service as a government procurement and contracting official, I am still surprised to find big, successful corporations making the same mistakes that neophytes in government contracting mak . And this is particularly true in the matter of writing proposals, which are the crucial element in most major procurement awards. It's true enough, as many suspect, that the big, well-known company has something of an edge over the smaller, lesser-known company com peting for any given government contract-psychologically, at least: The typical government executives, whether contracting officials or program managers, tend to have a bit more faith in the ability of the large company to carry out the program successfully. All things being equal, then, the big company is more likely to get the nod. However, because the large companies are well aware of that, many tend to become "fat, dumb, and happy"-they try to coast or rest on their laurels. That is, they get careless about making a strong enough case for themselves in writing their proposals. And when they lose, often to smaller companies, they are both puzzled and outraged. They have for gotten that all government procurement is a competition-usually both technical and cost competition-and that the "little guy" can win against the "big guy," if he tries hard enough. And especially if the bigger guy is a bit careless and does not put out his best effort."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Gardening > General
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781468409840
Rok wydania:
2012
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
288
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.65
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

I The World’s Biggest Customer.- 1. 150,000 Customers.- 2. The Facts—and Unfacts—of Government Marketing.- 3. The Jungle.- 4. Search for Opportunity: Prospecting the Jungle.- 5. Get Help from the Government to Sell to the Government.- 6. The Mechanisms of Government Procurement.- 7. How to Prepare and Submit Your Bid.- 8. How the Government Evaluates Proposals.- II Proposalmanship: The Graduate Study.- 9. Introduction to Proposalmanship.- 10. Step 1 in Proposalmanship: Analysis and Understanding.- 11. Other Intelligence-Gathering.- 12. Technical/Program Strategies.- 13. Other Strategic Areas.- 14. Proposal-Writing Considerations.- 15. Proposal Formats and Packaging.- 16. Production and Packaging the Proposal.- 17. The Special Case of Architects and Engineers.- 18. Negotiations.- 19. A Few Final Words and Some Useful Information.- Other Useful Publications.- Addresses and Other Key Information.- All about Federal Supply Schedules.- A Few of the Departments, Agencies, and Bureaus Encountered in Pursuit of Contracts.- A Typical Work Statement and Instruction (for a SmallContract).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia