• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Governing by Numbers: Education, Governance, and the Tyranny of Numbers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Governing by Numbers: Education, Governance, and the Tyranny of Numbers

ISBN-13: 9780367109387 / Angielski / Miękka / 2018 / 174 str.

Stephen J. Ball
Governing by Numbers: Education, Governance, and the Tyranny of Numbers Stephen J. Ball 9780367109387 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Governing by Numbers: Education, Governance, and the Tyranny of Numbers

ISBN-13: 9780367109387 / Angielski / Miękka / 2018 / 174 str.

Stephen J. Ball
cena 219,45 zł
(netto: 209,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book critically addresses some of the ways in which test results, performance statistics and other forms of big data are deployed in educational governance and practice, and some of the consequences of this deployment for what it means to be educated, to teach, and to learn. Recognising that numbers do not simply represent, but that they have real effects, allows us to move beyond a system where important issues about what we want from education are side-stepped in the push to ‘improve our numbers’. This collection explores how numbers change the way we think about ourselves and what we do. This book was originally published as a special issue of the Journal of Education Policy.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Ideologies - Democracy
Education > General
Political Science > Political Process - Political Parties
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367109387
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
174
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction: Education, governance and the tyranny of numbers  1. The ‘datafication’ of early years pedagogy: ‘if the teaching is good, the data should be good and if there’s bad teaching, there is bad data’  2. Elastic numbers: national examinations data as a technology of government  3. A logic of enumeration: the nature and effects of national literacy and numeracy testing in Australia  4. Performativity and pedagogising knowledge: globalising educational policy formation, dissemination and enactment  5. International rankings and the contest for university hegemony  6. Evaluation policy in education: the effects of international standards and performativity on Brazil’s postgraduate programmes of excellence  7. State school inspection policy in Norway and Sweden (2002–2012): a reconfiguration of governing modes?

Stephen J. Ball is the Distinguished Service Professor of Sociology of Education at the Institute of Education, University College London, UK. He was elected as a Fellow of the British Academy in 2006, and is also a Fellow of the Academy of Social Sciences. He is the co-founder and Managing Editor of the Journal of Education Policy. His main areas of interest are in sociologically informed education policy analysis and the relationships between education, education policy, and social class. His books include How Schools do Policy (with Meg Maguire and Annette Braun, 2012), Global Education Inc. (2012), Networks, New Governance and Education (with Carolina Junemann, 2012), and Foucault, Power and Education (2013).

Ball, Stephen J. Stephen J. Ball is the Karl Mannheim Professor of ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia