• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Good for Business: The Rise of the Conscious Corporation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Good for Business: The Rise of the Conscious Corporation

ISBN-13: 9780230103450 / Angielski / Miękka / 2010 / 256 str.

Andrew Benett
Good for Business: The Rise of the Conscious Corporation Andrew Benett 9780230103450  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Good for Business: The Rise of the Conscious Corporation

ISBN-13: 9780230103450 / Angielski / Miękka / 2010 / 256 str.

Andrew Benett
cena 80,22
(netto: 76,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 80,22
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In order to satisfy the heightened demands of today's more powerful consumer, corporations from Wal-Mart to GE are undergoing an evolutionary transformation in the way they do business--from their operations and strategies to their relationships with customers and communities. In this timely book, two top branding experts team up with a highly regarded specialist in corporate culture and a leading global search consultant to illustrate how the most dynamic and promising companies of today are charting a new path for the corporate brand of tomorrow. Good for Business outlines four key elements that will serve as the cornerstones of the most successful businesses of the future: * Purpose Beyond Profit
* Humanized Leadership
* Corporate Consciousness
* Collaborative Partnerships Today, brands matter a lot, and what companies we do business with also matters. In Good For Business, the authors show not only why building an authentic corporate brand is critical to success, but how to do it in a way that creates more loyal customers, develops a devoted workforce, and makes a social difference in the world at large.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Business & Economics > Marketing - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230103450
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
256
Waga:
0.26 kg
Wymiary:
22.48 x 14.22 x 1.73
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

PART I: THE CONSUMER AND THE COMPANY OF THE FUTURE
Rethinking the Role of the Corporation
Welcome to the Consumer Republic
Four Cornerstones of the Corporate Brand of the Future
PART II: REINVENTING CORPORATE CULTURE
The Conscious Corporate Brand and the Rewards of Reputation
What It Takes to Be a Leader of Tomorrow
Creating a Culture to Engage the Talent of Tomorrow
Creating Effective Brand Messengers in a Second-Opinion Society
PART III: ACCELERATING THE MOMENTUM OF THE CORPORATE BRAND
Vision, Shmision - Getting Real with a Useful Statement of Direction
Living the USOD: Embedding and Sustaining It
Maximizing Tomorrow's Brand Value by Living Clear Values Today

ANDREW BENETT co-CEO of Marketing Communications agency Euro RSCG NY and Global Chief Strategy Officer of Euro RSCG Worldwide. In 2009, Andrew was named to Crain's New York Business's '40 Under 40.'
ANN O'REILLY Content Director of Euro RSCG's Knowledge Exchange. She is co-author of The Future of Men and Buzz .
CAVAS GOBHAI former CEO of Synectics, is a leading business consultant specializing in strategy and innovation for senior management teams.
GREG WELCH global leader for the Consumer Goods& Services Practice at executive search firm Spencer Stuart.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia