• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Golf Business and Management: A Global Introduction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Golf Business and Management: A Global Introduction

ISBN-13: 9781138957169 / Angielski / Twarda / 2017 / 272 str.

Tim Breitbarth (Bournemouth University;Sebastian Kaiser-Jovy (Heilbronn Univers;Geoff Dickson (Auckland University of Te
Golf Business and Management: A Global Introduction Tim Breitbarth (Bournemouth University,  Sebastian Kaiser-Jovy (Heilbronn Univers Geoff Dickson (Auckland University of  9781138957169 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Golf Business and Management: A Global Introduction

ISBN-13: 9781138957169 / Angielski / Twarda / 2017 / 272 str.

Tim Breitbarth (Bournemouth University;Sebastian Kaiser-Jovy (Heilbronn Univers;Geoff Dickson (Auckland University of Te
cena 775,66
(netto: 738,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 755,61
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Golf is big business around the world. With high profile series such as the PGA, LPGA and European tours to the re-introduction of golf to the Olympics at Rio 2016, golf occupies a prominent place in the global sport community. This is the first book to introduce the fundamentals of golf business and management from a truly international perspective, covering key topics such as media, club management, sponsorship and retail, at elite and non-elite levels. With sections exploring the development of golf on every continent, including North America, South America, Europe, the Middle East, Africa and Asia, this book presents the latest thinking on current issues in golf, ranging from sustainability and innovation to global governance. Each chapter incorporates helpful features for students including learning objectives, discussion questions, guides to further reading, recommended websites and insights from industry voices. This book is essential reading for students of any golf-related degree course or professional accreditation programme, and will also be of interest to those studying or working in sport business, sport management and sport tourism. Underpinned by up-to-date literature, golf researchers will also find the book a useful starting point.

Kategorie:
Sport
Kategorie BISAC:
Sports & Recreation > Golf
Sports & Recreation > Business Aspects
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138957169
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
272
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I: The Global Game  1. Global Golf Business and Management: Market issues and career prospects [Tim Breitbarth, Sebastian Kaiser-Jovy and Geoff Dickson]  2. Golf Consumption [Andrew Rankin, Ali Bakir and Eddie Bullock]  3. Golf Governance [David Shilbury]  Part II: Central Issues in Golf Business and Management  4. Golf Club Management and Hospitality [Geoff Dickson and Jason P. Koenigsfeld]  5. Sustainability and Environmental Impact of Golf [Sheila N. Nguyen]  6. Golf Tourism [David Ermen and Luke Frary]  7. Golf Tournaments and Events [Christopher Huth and Timo Zimmermann]  8. Golf and Media [Karen Danylchuk and Katie Lebel]  9. Sponsorship in Golf [Mark R. Lyberger and Larry McCarthy]  10. Golf Retail [Jonathan Robertson]  11. Innovation in Golf [Michael Craw and Geoff Dickson]  12. Researching and Reporting Topical Issues in Golf [Richard E. Oddy]  Part III: Regional Perspectives on Golf Development and Management  13. Golf in North America [Emily Stadder and Jess C. Dixon]  14. Golf in South America [Geraldo Ricardo Hruschka Campestrini and Mauricio Pinto]  15. Golf in Europe [Rainer Fischer and Sebastian Kaiser-Jovy]  16. Golf in Africa[Brendon Knott and Janice Hemmonsbey]  17. Golf in Asia and the Middle East [Geoff Dickson, Jinming Zheng and Shushu Chen]  18. Golf in Australia and New Zealand [John Stuart Anderson and David Shilbury]



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia