• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Going Mobile: Going Social » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Going Mobile: Going Social

ISBN-13: 9781494489939 / Angielski / Miękka / 2013 / 440 str.

MR Andrew W. Pearson
Going Mobile: Going Social MR Andrew W. Pearson 9781494489939 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Going Mobile: Going Social

ISBN-13: 9781494489939 / Angielski / Miękka / 2013 / 440 str.

MR Andrew W. Pearson
cena 70,25
(netto: 66,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 70,05
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

A company is only as strong as its weakest customer relationship and mobile and social media are the perfect platforms to strengthen these relationships. By harnessing the power of the mobile platform, mobile users can make phone calls, send a tweet or fire off a text. Mobile users can IM a friend, "like" a business, surf the net, hail a cab, upload a blog, download a vlog, listen to a song, shoot a video, make a check deposit, play a game, shop online, shop offline (with a mobile coupon), check-in to a retail store, check out of a hotel, find a business's location or even track down a lost mobile phone. Mobile users can communicate with their friends via hold-to-talk voice messaging, they can stream their content feeds via one-to-many messages, share photos, videos, contacts, or broadcast their location. With today's mobile phone, making a voice call is almost the least important of its multitude of functions. Customer persona, Today, mobile apps, mobile banking, mobile commerce, mobile chat and mobile gaming have revolutionized the way people do business, seek entertainment and gamble. Mobile commerce has now evolved into what has become known as "omni-commerce," a seamless approach to selling that puts the shoppers experience first and foremost, giving that shopper access through multiple channels. Mobile marketing via Bluetooth, OTT, SMS, MMS, CSC or QR codes has become some of the most effective marketing available, while social media has turned the normal channels of marketing on its head. By accessing the Web through a wireless connection, mobile users can now surf the Internet almost as easily as if they were using a PC. Photos and videos can be uploaded seconds after they are shot, then shared with the most intimate of friends or the most distant of peoples with little more than the touch of a button. Connected via a Natural User Interface (NUI) applications like Apple's SIRI, Speaktoit's Assistant and Microsoft's Tellme services, mobile devices can become talking personal assistants that understand normal speech and connect to a vast world of data that can turn a mobile phone into a verbal business location finder, a weather reporter, an encyclopedia, an appointment maker, an email sender, and much, much more. The mobile platform is so robust and it holds so much promise that if a marketing executive had been asked to dream up the perfect device to connect to, market to and sell its company's products and/or services to its customers and potential customers, he could hardly have come up with something more superior to it. One of mobile's best features is its ability to cross-pollinate the marketing message through several mediums, which include social media and I will expound upon this throughout the book.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781494489939
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
440
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.26
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia