• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Go Figure! New Directions in Advertising Rhetoric » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Go Figure! New Directions in Advertising Rhetoric

ISBN-13: 9780765618016 / Angielski / Twarda / 2007 / 336 str.

Edward F. McQuarrie
Go Figure! New Directions in Advertising Rhetoric Edward F. McQuarrie 9780765618016 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Go Figure! New Directions in Advertising Rhetoric

ISBN-13: 9780765618016 / Angielski / Twarda / 2007 / 336 str.

Edward F. McQuarrie
cena 926,78 zł
(netto: 882,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 906,73 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Rhetorical scholarship has found rich source material in the disciplines of advertising, communications research, and consumer behavior. Advertising, considered as a kind of communication, is distinguished by its focus on causing action. Its goal is not simply to communicate ideas, educate, or persuade, but to move a prospect closer to a purchase. The editors of "Go Figure New Directions in Advertising Rhetoric" have been involved in developing the scholarship of advertising rhetoric for many years. In this volume they have assembled the most current and authoritative new perspectives on this topic. The chapter authors all present previously unpublished concepts that represent advances beyond what is already known about advertising rhetoric. In the opening and closing chapters editors Ed McQuarrie and Barbara Phillips provide an integrative view of the current state of the art in advertising rhetoric.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Technical Writing
Business & Economics > Development - Economic Development
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765618016
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
336
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
23.5 x 16.26 x 2.39
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Advertising Rhetoric: An Introduction, Edward F. McQuarrie and Barbara J. Phillips; Part I. The Starting Box: Using the Past to Hypothesize the Future; 2. Rediscovering Theory: Integrating Ancient Hypotheses and Modern Empirical Evidence of the Audience-Response Effects of Rhetorical Figures, Eric D. DeRosia; 3. Rhetrickery and Rhetruth in Soap Operas: Genre Convention, Hidden Persuasions, and Vulnerable Audiences, Barbara B. Stern; 4. What the Symbol Can't the Icon Can: The Indispensable Icon/Symbol Distinction, Val Larsen; Part II. The Black Box: Understanding the Cognitive Processing of Rhetoric; 5. A Model of the Cognitive and Emotional Processing of Rhetorical Works in Advertising, Bruce A. Huhmann; 6. The Dark Side of Openness for Consumer Response, Paul Ketelaar, Marnix van Gisbergen, and Johannes W.J. Beentjes; 7. Inspecting the Unexpected: Schema and the Processing of Visual Deviations, Mark A. Callister and Lesa A. Stern; Part III. The Gift Box: Examining the Structure of Style; 8. A Case for a Complexity Continuum, Tina M. Lowrey; 9. Pictorial and Multimodal Metaphor in Commercials, Charles Forceville; 10. Reading Pictures: Understanding the Stylistic Properties of Advertising Images, Kai-Yu Wang and Laura A. Peracchio; 11. Classifying Visual Rhetoric: Conceptual and Structural Heuristics, Alfons Maes and Joost Schilperoord; Part IV. The Toolbox: Unpacking the Inquiry Process; 12. A Visit to the Rhetorician's Workbench: Developing a Toolkit for Differentiating Advertising Style, Edward F. McQuarrie; 13. Visual Analysis of Images in Brand Culture, Jonathan E. Schroeder; 14. Expanding Rhetoric, Linda M. Scott; About the Editors and Contributors; Index.

Edward F. McQuarrie, Barbara J. Phillips

McQuarrie, Edward F. Edward F. McQuarrie is a professor in the Departme... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia