• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Sport Business : Community Impacts of Commercial Sport » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Sport Business : Community Impacts of Commercial Sport

ISBN-13: 9780415457637 / Angielski / Twarda / 2011 / 144 str.

Hans Westerbeek;J. A. Mangan;Boria Majumdar
Global Sport Business : Community Impacts of Commercial Sport Hans Westerbeek J. A. Mangan Boria Majumdar 9780415457637 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Sport Business : Community Impacts of Commercial Sport

ISBN-13: 9780415457637 / Angielski / Twarda / 2011 / 144 str.

Hans Westerbeek;J. A. Mangan;Boria Majumdar
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Not only does this book deal with some of the most important driving factors of sport’s global attractiveness, but it also tackles important positive and negative impacts of sport as a global business on local and global communities of sport’s (potential) fans and participants.

Global Sport Business: The community impact of commercial sport involves a range of pressing issues that come with the arrival of sport as a product in the world economy. It can be argued that throughout the past two centuries sport has always been recognised as both a frivolous pursuit of spending leisure time with friends and family, and as an activity that has substantial commercial value to be mined by entrepreneurs. However, only during the most recent wave of globalisation spurred by technological advancements that have led to achieving global reach in regard to potential customers, has sport entered a global marketplace that offers tremendous financial rewards for those who manage to control international sport organisations and events. Not only does this book deal with some of the most important driving factors of sport’s global attractiveness, but it also tackles important positive and negative impacts of sport as a global business on local and global communities of sport’s (potential) fans and participants.

This book was published as a special issue of Sport in Society.

Kategorie:
Sport
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Park & Recreation Management
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
Sport in the Global Society
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415457637
Rok wydania:
2011
Dostępne języki:
Ilość stron:
144
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
24.6 x 17.4
Oprawa:
Twarda

1. Sport Management and Sport Business: Two Sides of the Same Coin?  Hans Westerbeek  2. Sport and the Media in the UK: The Long Revolution?  Raymond Boyle  3. The IPL: India’s Foray into World Sports Business  Shakya Mitra  4. Japanese Post-Industrial Management: The Cases of Asics and Mizuno  Koji Kobayashi, John M. Amis, Richard Unwin and Richard Southall  5. Sport Business and Social Capital: A Contradiction in Terms?  Ramón Spaaij and Hans Westerbeek  6. Sport-for-development: Going Beyond the Boundary?  Fred Coalter  7. Community Sports Development for Socially Deprived Groups: A Wider Role for the Commercial Sports Sector? A Look at the Flemish Situation  Marc Theeboom, Reinhard Haudenhuyse and Paul De Knop  8. Commercial Sport and Local Communities: A Market Niche for Social Sport Business?  Hans Westerbeek

Hans Westerbeek is the Director of the Institute of Sport, Exercise and Active Living (ISEAL) and Professor of Sport Business in the School of International Business at Victoria University (VU) in Melbourne, Australia. He also holds an appointment as Professor in Sport Management at the Free University of Brussels in Belgium.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia