• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Public Relations: Spanning Borders, Spanning Cultures » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Public Relations: Spanning Borders, Spanning Cultures

ISBN-13: 9780415448147 / Angielski / Twarda / 2009 / 310 str.

Alan Freitag;Ashli Stokes
Global Public Relations: Spanning Borders, Spanning Cultures Freitag, Alan R. 9780415448147 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Public Relations: Spanning Borders, Spanning Cultures

ISBN-13: 9780415448147 / Angielski / Twarda / 2009 / 310 str.

Alan Freitag;Ashli Stokes
cena 870,82
(netto: 829,35 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This text provides a structured and practical framework for understanding the complexities of contemporary public relations. It is an instructional book that guides the reader through the challenges of communication and problem solving across a range of organizations and cross-cultural settings. Written in a straightforward, lively style, the book covers:

  • foundational theories, and factors that shape the discipline
  • communication across cultures
  • trends affecting the public relations profession throughout the world.
Incorporating case studies and commentary to illustrate key principles and stimulate discussion, this book also highlights the different approaches professionals must consider in different contexts, from communicating with employees to liaising with external bodies, such as government agencies or the media. Offering a truly global perspective on the subject, Global Public Relations is essential reading for any student or practitioner interested in public relations excellence in a global setting. A companion website provides additional material for lecturers and students alike: www.routledge.com/textbooks/9780415448154/

This innovative text provides a structured and practical framework for understanding the complexities of contemporary public relations. It is an instructional book that guides the reader through the challenges of communication and problem solving across a range of organizations and cross-cultural settings.

Written in a straightforward, lively style, the book covers: 

  • foundational theories, and factors that shape the discipline
  • communication across cultures
  • trends affecting the public relations profession throughout the world. 

Incorporating case studies and commentary to illustrate key principles and stimulate discussion, this book also highlights the different approaches professionals must consider in different contexts, from communicating with employees to liaising with external bodies, such as government agencies or the media.  

Offering a truly global perspective on the subject, Global Public Relations is essential reading for any student or practitioner interested in public relations excellence in a global setting.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415448147
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
310
Waga:
0.79 kg
Wymiary:
24.64 x 18.03 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Common Ground  2. Evolution of the Profession  3. Theories and Methods  4. Comparative Cultural Metrics  5. Structural Comparisons  6. State of the Profession  7. South and Southeast Asia 8. China, Japan, and South Korea  9. The Middle East  10. Sub-Saharan Africa  11. Latin America  12. Central and Eastern Europe  13. Western Europe and Legacy Countries  14. Future of Global PR



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia