• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Political Campaigning: A Worldwide Analysis of Campaign Professionals and Their Practices » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Political Campaigning: A Worldwide Analysis of Campaign Professionals and Their Practices

ISBN-13: 9780275974640 / Angielski / Twarda / 2002 / 424 str.

Fritz Plasser; Gunda Plasser
Global Political Campaigning: A Worldwide Analysis of Campaign Professionals and Their Practices Plasser, Fritz 9780275974640 Praeger Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Political Campaigning: A Worldwide Analysis of Campaign Professionals and Their Practices

ISBN-13: 9780275974640 / Angielski / Twarda / 2002 / 424 str.

Fritz Plasser; Gunda Plasser
cena 377,62
(netto: 359,64 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 376,07
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Plasser examines the changing practices of election campaigning worldwide. Based on data of an indepth survey of campaign managers and political consultants from 43 countries, he provides insights into the professional role definitions and strategic orientations determining the future of electioneering in media-centered democracies.The first section gives a state-of-the-art overview of the international literature and modernization theories describing and analyzing the ongoing process of modernization and growing professionalization of electioneering around the world. The second section deals with the topic of an Americanization of campaign practices in countries fundamentally different from the United States from a diffusion point of view. A special focus is the role of U.S. overseas consultants in influencing and modifying campaign practices in foreign countries based on indepth interviews about the professional experiences of leading figures of the Americans overseas consultancy business. The third section deals with central features of campaign practices from a comparative perspective and provides information and data about the media infrastructure and political culture indicators for 50 countries as well as a detailed comparison of country-specific campaign regulations, party system features, and campaign styles. The fourth section focuses on the results of Plasser's Global Political Consultancy Survey among 592 campaign professionals from 43 countries. The results of this first worldwide survey offer insights into professional orientations, role definitions, and practices of campaign managers and political consultants throughout the world. The fifth section discusses different area- and country-specific campaign styles from a comparative perspective. The final chapters present a global typology of distinct campaign styles across the world, summarize the central findings, and link them to the ongoing debate about the future of electioneering in media-centered democracies. An essential research tool for scholars, students, and other researchers involved with comparative electioneering, political management, and political communication.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - General
Political Science > Comparative Politics
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Praeger Publishers
Seria wydawnicza:
Praeger Series in Political Communication (Hardcover)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780275974640
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
424
Waga:
0.77 kg
Wymiary:
23.93 x 16.36 x 3.63
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Plasser, Fritz Fritz Plasser is professor of political science an... więcej >
Plasser, Gunda GUNDA PLASSER is Senior Research Advisor with the ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia