• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Media Giants » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Media Giants

ISBN-13: 9781138927704 / Angielski / Twarda / 2016 / 496 str.

Benjamin Birkinbine; Rodrigo Gomez; Janet Wasko
Global Media Giants Benjamin Birkinbine Rodrigo Gomez Janet Wasko 9781138927704 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Media Giants

ISBN-13: 9781138927704 / Angielski / Twarda / 2016 / 496 str.

Benjamin Birkinbine; Rodrigo Gomez; Janet Wasko
cena 949,22
(netto: 904,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 906,73
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Global Media Giants takes an in-depth look at how media corporate power works globally, regionally, and nationally, investigating the ways in which the largest and most powerful media corporations in the world wield power. Case studies examine not only some of the largest media corporations (News Corp., The Microsoft Corporation) in terms of revenues, but also media corporations that hold considerable power within national, regional, or geolinguistic contexts (Televisa, The Bertelsmann Group, Sony Corporation). Each chapter approaches a different corporation through the lens of economy, politics, and culture, giving students and scholars a thoughtful and data-driven guide with which to interrogate contemporary media industry power.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138927704
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
496
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction. Part I. Global Giants. 1. The Walt Disney Company. 2. National Amusements Incorporated. 3. Time Warner. 4. Comcast Corporation. 5. News Corporation. Part II: Regional & Geolinguistical Giants. 6. Televisa. 7. América Móvil. 8. The Bertelsmann Group. 9. Vivendi. 10. Mediaset S.p.A. (Gruppo Mediaset). 11. Telefónica. 12. Grupo Prisa. 13. TV Globo & The Globo Group. 14. Sony Corporation. Part III: Regional Overviews. 15. South America. 16. The Middle East. 17. Sub-Saharan Africa. 18. Eastern Europe. 19. South Asia. 20. East Asia & China. 21. Australian and New Zealand Media Corporations. Part IV: Internet Giants. 22. Apple, Inc. 23. The Microsoft Corporation. 24. Google, Inc. 25. Amazon.com. 26. Facebook. Part V: Global Ratings & Advertising Giants. 27. The Nielsen Company 28. Interpublic Group of Companies. Conclusion: Reflections on Media Power.

Benjamin J. Birkinbine is an Assistant Professor in the Reynolds School of Journalism at the University of Nevada, Reno. His research interests are related to the political economy of communication, digital media studies, and open source technology. He completed his dissertation, "Incorporating the Commons: A Political Economic Analysis of Corporate Involvement in Free and Open Source Software" in August of 2015.

Rodrigo Gomez is Senior Lecturer in cultural industries and communication policies at the Autonomous Metropolitan University (UAM), Cuajimalpa campus in Mexico City. He coordinates the Observatory of Cultural Industries, Policies and Consumption and is currently chair of the Political Economy section of the International Association for Media and Communication Research (IAMCR). He is former president of the Mexican Association of Communication Research.  

Janet Wasko is a Professor and Knight Chair in Communication Research at the University of Oregon (USA). She is the author or co-editor of 19 books related to the political economy of the media, especially focusing on the US film industry, and more specifically, on the Walt Disney Company. She is currently the President of the IAMCR

  



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia