• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Marketing: Marketing 04.02 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Marketing: Marketing 04.02

ISBN-13: 9781841121918 / Angielski / Miękka / 2002 / 128 str.

Douglas Lamont
Global Marketing: Marketing 04.02 Lamont, Douglas 9781841121918 JOHN WILEY AND SONS LTD - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Marketing: Marketing 04.02

ISBN-13: 9781841121918 / Angielski / Miękka / 2002 / 128 str.

Douglas Lamont
cena 55,97
(netto: 53,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 55,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Fast track route to mastering all aspects of global marketing Covers all the key techniques for successful global marketing, from creating global brands to building an international culture, and from selecting international executives to delivering innovation globally Examples and lessons from some of the world's most successful businesses, including McDonalds, Unilever and Nokia, and ideas from the smartest thinkers, including Philip Kotler and Michael Czinkota. Includes a glossary of key concepts and a comprehensive resources guide

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
JOHN WILEY AND SONS LTD
Seria wydawnicza:
Expressexec S.
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781841121918
Rok wydania:
2002
Numer serii:
000408167
Ilość stron:
128
Waga:
0.11 kg
Wymiary:
17.02 x 12.19 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction to Express Exec

Introduction

Definition of Terms

Evolution

The E–Dimension

The Global Dimension

The State of the Art

In Practice

Key Concepts and Thinkers

Resources

Ten Steps to Making it Work

Frequently Asked Questions (FAQs)

Index

DOUGLAS LAMONT is a visiting professor of marketing at DePaul University. He also helps US and Japanese firms invest in Latin America and East Asia. Lamont has held full time academic appointments at Northwestern University, University of Wisconsin, University of Alabama, and Notre Dame University. He is the author of seven books, including Conquering the Wireless World: The Age of M–Commerce and Winning Worldwide: Strategies for Dominating Global Markets.

ExpressExec is a unique business resource of one hundred books. These books present the best current thinking and span the entire range of contemporary business practice. Each book gives you the key concepts behind the subject and the techniques to implement the ideas effectively, together with lessons from benchmark companies and ideas from the world′s smartest thinkers.

ExpressExec is organised into ten core subject areas making it easy to find the information you need:

01 Innovation
02 Enterprise
03 Strategy
04 Marketing
05 Finance
06 Operations and Technology
07 Organizations
08 Leading
09 People
10 Life and Work

ExpressExec is a perfect learning solution for people who need to master the latest business thinking and practice quickly.

Lamont, Douglas DOUGLAS LAMONT is a visiting professor of marketin... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia