• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Marketing

ISBN-13: 9781557868299 / Angielski / Miękka / 1996 / 620 str.

Douglas Lamont
Global Marketing Douglas Lamont 9781557868299 BLACKWELL PUBLISHERS - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Marketing

ISBN-13: 9781557868299 / Angielski / Miękka / 1996 / 620 str.

Douglas Lamont
cena 173,81
(netto: 165,53 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 172,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Each chapter in Global Marketing features a unique three-scan model - Competitive Scan, Environmental Scan and Marketing Scan - that provides a consistent framework for analyzing the tremendous variety of global marketing problems. By using one model to determine the similarities and differences of different situations, students are provided with a clearer understanding of how to devise a marketing strategy that works across markets while taking regional differences into account.
Global Marketing: * Discusses contemporary global issues * Covers important cultural issues * Offers a superior discussion of the global environment * Synthesizes traditional and non-traditional analysis * Emphasizes experience-based analysis Each chapter features a chapter outline, learning objectives, conclusions and questions based on the learning objectives. Global Marketing is suitable for marketing practitioners and all international marketing courses at both the undergraduate and postgraduate level.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Reference - General
Wydawca:
BLACKWELL PUBLISHERS
Seria wydawnicza:
International Dimensions Of Marketing S.
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781557868299
Rok wydania:
1996
Numer serii:
000357609
Ilość stron:
620
Waga:
1.16 kg
Wymiary:
25.3 x 17.7 x 3.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"... Professor Lamont is to be commended not only for presenting an excellent analysis of current international marketing strategies, but for proposing and applying a comprehensive framework that will serve readers well in coping with the complex issues facing international markets." Philip Kotler, Kellogg Graduate School of Management, Northwest University

"... I would adopt this text. It has excellent structure, it is rigorous, current, well–written and gets to the point of what information means more so than most (if not all) texts on the market today." Van Wood, Virginia Commonwealth University

Foreword.

Preface.

List of Exhibits.

Part I: Introduction: .

1. Marketing Frames of Reference.

2. Organizing Marketing Experience.

Part II: Researching International Markets:.

3. Country Analysis.

4. Demographic Facts.

5. Cultural Insights.

6. Political Realities.

Part III: Positioning Global Brands: .

7. Marketing Teamwork.

8. Marketing Strategy.

9. Product Positioning.

10. Channel Management.

Part IV: Signaling National Information: .

11. Promotion Marketing.

12. Price Signals.

13. Sales Force Behavior.

14. Value Marketing.

15. Marketing Forecasts.

Douglas Lamont is a consultant and lecturer at Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University, Evanston, Illinois, USA.

This book represents a contemporary vision of how students will see the global marketplace from tomorrow and beyond. Using a highly innovative three scan framework (competitive, environmental, and marketing), Global Marketing synthesizes both traditional analysis (country risk and company tactical marketing mix decision–making) and non–traditional analysis (political, technological, cultural, and marketing strategy factors). The text discusses issues from NAFTA in Mexico to telecommunications in Europe in a comprehensive analytical framework which also reflects a superior understanding of the global environment. Lamont′s text will be one of the first to set criteria for understanding how marketing managers must react from now on.

Lamont, Douglas DOUGLAS LAMONT is a visiting professor of marketin... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia