• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Consumer Organizations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Consumer Organizations

ISBN-13: 9780415673419 / Angielski / Miękka / 2015 / 168 str.

Karsten Ronit
Global Consumer Organizations Karsten Ronit 9780415673419 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Consumer Organizations

ISBN-13: 9780415673419 / Angielski / Miękka / 2015 / 168 str.

Karsten Ronit
cena 195,46 zł
(netto: 186,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

As corporate activity continues to expand in line with the continued globalization of the economy there is an increasing demand for establishing rules to regulate the trans-boundary activities of firms and their many and complex relations with consumers. Until now, sources of knowledge in this field have been scattered and unsystematic and this volume fills a key gap in current literature, providing a concise and accessible introduction to the role of global consumer organizations.   The book:

  • Provides an historical overview that traces the early attempts made before WWII to formulate elements of global consumer policy, highlighting key issues and initiatives up until the 1980s.
  • Outlines the groups of organizations that are responsible for dealing with consumer issues in areas such as trade and development, socio-economics and the environment, including the Organisation for Economic Co-operation and Development, World Trade Organization, International Monetary Fund, United Nations Conference on Trade and Development, and World Bank.
  • Analyses the group of special intergovernmental organizations that address the problems of specific consumer segments, industries and service-providers, including the World Health Organization, International Telecommunication Union and World Tourism Organization.
  • Evaluates both current and future challenges and dilemmas facing consumer organizations, including addressing the continued issues of coordination between them.  
  Providing a much-needed overview of this key area in international organization, Global Consumer Organizations will be of interest to students and scholars in a range of areas, including international political economy, consumer behaviour, international organizations, economic policy and consumer behaviour.    

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > History & Theory - General
Political Science > International Relations - General
Business & Economics > Commerce
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Global Institutions
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415673419
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000304293
Ilość stron:
168
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"As the historical examples and richly detailed analysis of contemporary global consumer policy provided in this book demonstrate, the lack of centralization results in piecemeal, and at times inconsistent, policy making.  Ronit also examines how deficiencies in global consumer policy governance result in regulatory failures in many issue areas, including health and food safety.  The book ends with a useful consideration of the effects of social movements centered on consumer concerns, as well as self-regulation by industry organizations." - J. R. Strand, CHOICE 2016, University of Nevada, Las Vegas

Introduction.  1 Historical trajectories  2 General organizations and issues  3 Special organizations and issues  4 Coordination between agencies and across issues  5 Private organizations: consumers and business  6 Conclusion

Karsten Ronit is Associate Professor of Political Science at the Department of Political Science at the University of Copenhagen, Denmark.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia