• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Capital, Local Culture: Transnational Media Corporations in China » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Capital, Local Culture: Transnational Media Corporations in China

ISBN-13: 9780820495019 / Angielski / Twarda / 2008 / 208 str.

Miller, Toby
Global Capital, Local Culture: Transnational Media Corporations in China Miller, Toby 9780820495019 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Capital, Local Culture: Transnational Media Corporations in China

ISBN-13: 9780820495019 / Angielski / Twarda / 2008 / 208 str.

Miller, Toby
cena 644,94
(netto: 614,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 639,96
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examines the way transnational media companies have entered the Chinese entertainment market. Based on the author s ethnographic work and over 100 interviews with senior executives in global media corporations, including Warner Bros. Pictures, Viacom s MTV Channel, and Nickelodeon and News Corporation s Channel V, the book analyzes the concrete globalization/localization strategies of these corporations and how they cope with the various political and economic constraints of working in China."

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Performing Arts > Film - General
Drama > Asian - General
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780820495019
Rok wydania:
2008
Numer serii:
000308660
Ilość stron:
208
Waga:
0.62 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

«Anthony Y.H. Fung's study of the localization of transnational media in China is perceptive and fascinating. He writes with impressive insight and experience, as well as a good deal of enthusiasm for his subject. We not only learn about forms of entertainment media and popular culture in China after its entry into the WTO, but about how the 'cultural logic of political economy' can be used to understand media. Fung has made a valuable contribution to the literature [on this subject].» (Janet Wasko, University of Oregon)
«This book administers a much-needed antidote to some of the common myths about the politics underlying the marketization of the Chinese media industries in recent years. Drawing on extensive industry interviews, this book demonstrates the importance of taking an approach that, as Fung puts it, considers 'politics' before 'economics' in the study of the Chinese markets. This is a fundamental critique of the orthodoxies of globalization, which provides a highly nuanced understanding of the organization of media production and cultural consumption in China today.» (Graeme Turner, University of Queensland)

The Author: Anthony Y.H. Fung is an associate professor in the School of Journalism and Communication at the Chinese University of Hong Kong. He received his Ph.D. from the School of Journalism and Mass Communication at the University of Minnesota. His research interests include political economy of transnational media corporations, popular culture, and cultural studies.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia