• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Business and Marketing Strategy: Integrative Workbook of Exercises and Case Studies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Business and Marketing Strategy: Integrative Workbook of Exercises and Case Studies

ISBN-13: 9798823302975 / Angielski / Miękka / 2024 / 424 str.

Mark Wm Cawman, Patricia Fine-Skalnik, Mark Wm Cawman
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Business and Marketing Strategy: Integrative Workbook of Exercises and Case Studies

ISBN-13: 9798823302975 / Angielski / Miękka / 2024 / 424 str.

Mark Wm Cawman, Patricia Fine-Skalnik, Mark Wm Cawman
cena 501,39
(netto: 477,51 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 487,84
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Global Business and Marketing Strategy: Integrative Workbook of Exercises and Case Studies facilitates a uniquely experiential learning experience for students of international business, strategic management, and global marketing. It provides students with an integrative approach that combines theory with practical exercises and case studies, exposing learners to real-world business scenarios. The workbook is organized into three units, covering global considerations in business, global management, and global marketing. Each unit dives into specific topics such as corporate social responsibility, ethics, supply chain management, brand identity, and the intricate balance between risk and reward in international markets. Operational efficiency, cryptocurrency, human resources, entrepreneurship, and more are covered. Global Business and Marketing Strategy serves as both a textbook and workbook, rendering it an exemplary resource for courses and programs in international business. It is particularly valuable for courses that emphasize applied learning, strategic thinking, and hands-on experience with complex, contemporary business challenges.

Global Business and Marketing Strategy: Integrative Workbook of Exercises and Case Studies facilitates a uniquely experiential learning experience for students of international business, strategic management, and global marketing. It provides students with an integrative approach that combines theory with practical exercises and case studies, exposing learners to real-world business scenarios. The workbook is organized into three units, covering global considerations in business, global management, and global marketing. Each unit dives into specific topics such as corporate social responsibility, ethics, supply chain management, brand identity, and the intricate balance between risk and reward in international markets. Operational efficiency, cryptocurrency, human resources, entrepreneurship, and more are covered. Global Business and Marketing Strategy serves as both a textbook and workbook, rendering it an exemplary resource for courses and programs in international business. It is particularly valuable for courses that emphasize applied learning, strategic thinking, and hands-on experience with complex, contemporary business challenges.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
Cognella, Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9798823302975
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
424
Wymiary:
22.9x15.2
Oprawa:
Miękka


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia