• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Business Strategy: Multinational Corporations Venturing Into Emerging Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Business Strategy: Multinational Corporations Venturing Into Emerging Markets

ISBN-13: 9784431554677 / Angielski / Twarda / 2015 / 259 str.

Kazuyuki Motohashi
Global Business Strategy: Multinational Corporations Venturing Into Emerging Markets Motohashi, Kazuyuki 9784431554677 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Business Strategy: Multinational Corporations Venturing Into Emerging Markets

ISBN-13: 9784431554677 / Angielski / Twarda / 2015 / 259 str.

Kazuyuki Motohashi
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book presents theoretical ideas and case studies for corporations in developed nations, including Japan, for designing strategies to maximize opportunities and minimize threats in business expansion into developing nations. The case studies featured here focus on Asia, including China and India, and use examples of Japanese manufacturers. Five case studies are provided, including Hitachi construction machinery and Shiseido in China and Multi Suzuki in India, which allows you to understand business environment in emerging economies. This is recommended for business people, in charge of international business development, particularly in China and India. In addition, this book can be used as a text book for graduate level course of international management as well.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > International - Economics & Trade
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springer Texts in Business and Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9784431554677
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Numer serii:
000424303
Ilość stron:
259
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Introduction: Needs for New Global Strategies.- Part I. Global Business Strategy.- 2. Management Strategies for Global Businesses.- 3. Changes in the Global Economic Environment.- 4. Comparison of Economic Institutions in China and India.- 5. New Business Model as Response to Competition from Emerging Economies.- 6. India’s Neemrana Industrial Park for Japanese Firms.- Part II. Fundamentals Of Strategic Planning.- 7. Alliance-based Global Strategy.- 8. Hitachi Construction Machinery: Becoming a Wholly Owned Chinese Entity.- 9. Marketing Theory in Global Business Context.- 10. Shiseido Marketing in China.- 11. International R&D Management.- 12. Multinationals’ R&D in China and India.- 13. Thailand’s National Science and Technology Development Agency and Japanese Firms.- 14. Suzuki Motor’s Expansion in India.- 15. Strategy Integration at the Global Level.

Kazuyuki Motohashi is a professor in the Department of Resilience Engineering Research Center and Technology Management for Innovation, Graduate School of Engineering, The University of Tokyo. Until this year, he had held various positions at the Ministry of Economy, Trade and Industry (METI) of the Japanese Government, and served as an economist at the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) and an associate professor at Hitotsubashi University. His research interests cover a broad range of issues in economic and statistical analysis of innovation, including economic impacts of information technology, international comparison of productivity, global infrastructure business strategy, and national innovation systems focusing on science and industry linkages and small and medium-sized enterprise (SME) innovation and entrepreneurship policy. Dr. Motohashi earned a Master of Engineering degree from The University of Tokyo, an MBA from Cornell University, and a Ph.D. in business and commerce from Keio University.

This book presents theories and case studies for corporations in developed nations, including Japan, for designing strategies to maximize opportunities and minimize threats in business expansion into developing nations. The case studies featured here focus on Asia, including China and India,  and use examples of Japanese manufacturers. Five case studies are provided, including Hitachi Construction Machinery and Shiseido in China and Maruti Suzuki in India. These cases facilitate the reader’s understanding of the business environments in emerging economies. This volume is especially recommended for businesspeople responsible for  international business development, particularly in China and India. In addition, the book serves as a useful resource for students in graduate-level courses in international management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia