• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Business: Positioning Ventures Ahead » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Business: Positioning Ventures Ahead

ISBN-13: 9780415801942 / Angielski / Twarda / 2010 / 254 str.

Michael R. Czinkota;Ilkka A. Ronkainen
Global Business: Positioning Ventures Ahead Czinkota, Michael R. 9780415801942 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Business: Positioning Ventures Ahead

ISBN-13: 9780415801942 / Angielski / Twarda / 2010 / 254 str.

Michael R. Czinkota;Ilkka A. Ronkainen
cena 536,56 zł
(netto: 511,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 503,69 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Global Business: Positioning Ventures Ahead alerts every business to the new windows of opportunity open to those willing to explore global markets. Authors Czinkota and Ronkainen bring readers quickly up to speed on the essentials of international marketing, explaining all the strategic alternatives for going global--from exporting and licensing to distributorships and joint ventures. They illustrate how to present, promote, and price products and services to appeal to multiple world markets and how to strike back when world competitors move into one's territory. Each chapter concludes with "Food for Thought" questions that challenge the reader to think more deeply about entry into the global market, as well as further readings and online resources that provide useful references for continuing investigation. Global Business: Positioning Ventures Ahead equips readers with the skills to ride out the risks and reap the rewards of world-class engagement.

Global Marketing: The New Realities alerts every business to the window of opportunity open to those willing to explore global markets. Authors Czinkota and Ronkainen bring readers quickly up to speed on the essentials of international marketing that will make for smoother sailing overseas. The book demonstrates how to strike back when world competitors move into one’s territory trying to shrink one’s markets. It also explains all the strategic alternatives for going global – from exporting and licensing to distributorships and joint ventures. The authors illustrate how to present, promote, and price products and services to appeal to multiple world markets. Finally, Global Marketing: The New Realities equips readers to ride out the risks and reap the rewards of world-class entrepreneurship.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > International - Economics & Trade
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415801942
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
254
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.11 x 15.24 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

1. The Global Imperative2. Establishing the Context 3. Doing your Homework on Global Markets 4. Getting Therewith Customers and Suppliers5.Creating a Global Footprint 6.Making Communication Happen7.Negotiating Cultural Chasms8.Positioning the Product andBrand9.Making Money10. Discovering and Using Trends in International Business



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia