• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Getting to Plan B: Breaking Through to a Better Business Model » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Getting to Plan B: Breaking Through to a Better Business Model

ISBN-13: 9781422126691 / Angielski / Twarda / 2009 / 272 str.

John Mullins; Randy Komisar
Getting to Plan B: Breaking Through to a Better Business Model Mullins, John 9781422126691 Harvard Business School Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Getting to Plan B: Breaking Through to a Better Business Model

ISBN-13: 9781422126691 / Angielski / Twarda / 2009 / 272 str.

John Mullins; Randy Komisar
cena 134,51
(netto: 128,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 133,77
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!


You have a new venture in mind. And you've crafted a business plan so detailed it's a work of art. Don't get too attached to it.

As John Mullins and Randy Komisar explain in Getting to Plan B, new businesses are fraught with uncertainty. To succeed, you must change the plan in real time as the inevitable challenges arise. In fact, studies show that entrepreneurs who stick slavishly to their Plan A stand a greater chance of failing-and that many successful businesses barely resemble their founders' original idea.

The authors provide a rigorous process for stress testing your Plan A and determining how to alter it so your business makes money, solves customers' needs, and endures. You'll discover strategies for:

-Identifying the leap-of-faith assumptions hidden in your plan

-Testing those assumptions and unearthing why the plan might not work

-Reconfiguring the five components of your business model-revenue model, gross margin model, operating model, working capital model, and investment model-to create a sounder Plan B.

Filled with success stories and cautionary tales, this book offers real cases illustrating the authors' unique process. Whether your idea is for a start-up or a new business unit within your organization, Getting to Plan B contains the road map you need to reach success.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > New Business Enterprises
Wydawca:
Harvard Business School Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781422126691
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
272
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
23.57 x 16.36 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta

“...it is both a handbook for those already on the way to building a successful business as well as encouraging others to think they could do it." - The Financial Times, September 30, 2009



Chapter 1 Introduction Chapter 2 Analogs, Antilogs, and Leaps of Faith Chapter 3 Charting Your Flight Path: The Power of Dashboards Chapter 4 Air, Food, and Water: Your Revenue Model Chapter 5 Let s Go Sailing: Your Gross Margin Model Chapter 6 Trimming the Fat: Your Operating Model Chapter 7 Profit Margin: Who Needs It? Your Working Capital Model Chapter 8 It Takes Money to Make Money: Your Investment Model Chapter 9 Can You Balance a One Legged Stool? Multidimensional Business Models Chapter 10 Getting Started on Getting to Your Plan B

John Mullins is Associate Professor of Management Practice at London Business School, and a veteran of three entrepreneurial companies. Randy Komisar is a Partner at venture-capital firm Kleiner Perkins Caufield and Byers and has served as a Consulting Professor of Entrepreneurship at Stanford University.

Mullins, John John W. Mullins John Mullins is Associate Professo... więcej >
Komisar, Randy Komisar is a Virtual CEO who has worked with compa... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia