• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Getting Things Done in Today's Organizations: The Influencing Executive » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Getting Things Done in Today's Organizations: The Influencing Executive

ISBN-13: 9781567202144 / Angielski / Twarda / 1999 / 240 str.

Marvin R. Gottlieb
Getting Things Done in Today's Organizations: The Influencing Executive Gottlieb, Marvin R. 9781567202144 Quorum Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Getting Things Done in Today's Organizations: The Influencing Executive

ISBN-13: 9781567202144 / Angielski / Twarda / 1999 / 240 str.

Marvin R. Gottlieb
cena 357,95
(netto: 340,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 355,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Against a backdrop of downsizing, restructuring and other devastating changes within today's organizations, how does the executive actually go about getting things done? Not simply through the exercise of raw power, argues Gottlieb. Indeed, power and influence are not the same. Most articles in academic and professional business periodicals concentrate on power and provide scant insight into influencing--its techniques and various behaviors. In this work, Gottlieb, a specialist in management development and training, takes a big step toward correcting this imbalance and the confusion it creates. He explores a variety of approaches to getting work done that are both non-traditional and non-hierarchical in structure. Matrix or systems approaches have become commonplace, staff levels have thinned, and today's managers are increasingly dependent upon the cooperation of others in the organization, people over whom the manager has no direct authority. Managerial success depends, therefore, on an ability to influence others to comply and prioritize productively and efficiently.

The book identifies the strategies available to those who want to develop or hone their influencing skills. It helps executives adapt their current influencing style to the new demands and requirements for leadership in today's unstable organizations, for example by building effective alliances and strong bases inside and outside of the organization for the exercise of one's influence. The book also helps managers construct dynamic organizational action plans for empowering and motivating others, and for providing bosses, peers, and subordinates with incentives to achieve goals. Gottlieb covers techniques to enhance persuasive and related selling techniques, examines several motivation issues for subordinates, and presents managers with approaches to using influence in the dual role of coach and counselor for staff and peers. Well illustrated with case studies, scenarios, and dialogues, the book will be essential for decision makers throughout the public and private sectors, and for all who aspire to decision-making positions in all types of organizations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Quorum Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781567202144
Rok wydania:
1999
Ilość stron:
240
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
24.26 x 16.48 x 2.26
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Gottlieb, Marvin R. MARVIN R. GOTTLIEB is Associate Professor of Commu... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia