• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Get Noticed: A How-To Guide to Spectacular Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Get Noticed: A How-To Guide to Spectacular Advertising

ISBN-13: 9781425106447 / Angielski / Miękka / 2006 / 104 str.

Jamie Hardie
Get Noticed: A How-To Guide to Spectacular Advertising Hardie, Jamie 9781425106447 Trafford Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Get Noticed: A How-To Guide to Spectacular Advertising

ISBN-13: 9781425106447 / Angielski / Miękka / 2006 / 104 str.

Jamie Hardie
cena 66,68
(netto: 63,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 66,31
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Finally! I gave in! I?ve been getting emails, letters, phone calls and personal requests from colleagues, clients and friends, asking me to put together an Advertising "Cheat Sheet" for getting noticed, getting read, and the "How-To?s" of developing an identity that is powerful and effective. So ? I started making notes and writing down my thoughts, and before you know it ? this little book was born! "Get Noticed" is a treasure-trove of quick and effective, tried and tested ideas, techniques and guidelines that YOU can use in your advertising and promotional efforts. If you're interested in selling your product or service, you've come to the right place.
Have you ever wondered?
? How can I get a great Ad without spending a fortune in advertising?
? Do I really stand out among the competition?
? What can I do to get my phone ringing off the hook?
Inside "Get Noticed" you'll get all the strategic thinking, design and copy tips that will catapult the effectiveness of your advertising.
Included in this book:
? The real secret to truly setting yourself apart from your competition
? Keys to making your Ads sell like crazy
? The best layout and formula for getting noticed
? Ways to avoid the BIG MISTAKES that all small businesses make
? How to design a personable brand that reaches your prospects
? Guidelines for successfully using: Headlines, Illustrations, Body Copy and Photography
? The one "secret" we can all learn from the not-for-profit sector.
So, for less than the cost of a lunch out, this little gem of a book will reveal to you every tool you need. You?ll never again have to blindly hope that a glossy design iscommunicating the right message, or wonder if your Ad will be the one that gets read.
"This is a small book loaded with some VERY BIG ideas. We plan to keep it handy as a reference tool to help us stay the course."
Wayne Myers, Marketing Manager, Plant Products Company Ltd.
"This book is full of "Ah-ha!" moments... it really shows you the common sense basics of advertising for a small business."
Cathy White, Educator
"Best damn book about advertising strategies for all small businesses that I have come across.... ever!" Howard Murray, President, Firestorm Turbines Inc.
Find out more at www.hardieandcompany.com

Kategorie:
Encyklopedie
Kategorie BISAC:
Reference > General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Trafford Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781425106447
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
104
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.64
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane
Hardie, Jamie Jamie Hardie, an independent advertising and desig... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia