• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gestion des stratégies de marketing et de la valeur de la marque » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Gestion des stratégies de marketing et de la valeur de la marque

ISBN-13: 9786205234877 / Francuski / Miękka / 88 str.

Syed Irfan Shafi
Gestion des stratégies de marketing et de la valeur de la marque Irfan Shafi, Syed 9786205234877 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Gestion des stratégies de marketing et de la valeur de la marque

ISBN-13: 9786205234877 / Francuski / Miękka / 88 str.

Syed Irfan Shafi
cena 160,95
(netto: 153,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,95
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Le développement d'une stratégie marketing est vital pour toute entreprise. Sans stratégie, les efforts, même s'ils sont forts et "raisonnables", pour attirer les clients risquent d'être désordonnés, inefficaces et forcément inopérants. L'objectif de toute entreprise doit être de s'assurer que les produits et services répondent aux besoins des clients, puis de développer des relations durables et rentables avec ces clients dans un intérêt mutuel durable. Pour y parvenir, vous devrez créer une stratégie souple mais bien structurée, capable de répondre aux changements dans un continuum dynamique de perceptions et de demandes des clients. L'un des éléments clés d'une stratégie de marketing réussie est la création d'un capital marque fort, considéré comme l'un des actifs les plus importants de toute entreprise. Les activités de marketing peuvent faciliter l'augmentation de la notoriété de la marque ainsi que la création de la bonne image de marque dans l'esprit des clients. La gestion des stratégies de marketing et du capital de la marque aide les dirigeants et les professionnels du marketing à créer des marques fortes qui conduisent finalement à une augmentation de la part de marché. Ce livre est conçu comme un ouvrage de référence dans ce domaine.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786205234877
Ilość stron:
88
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka

Le Dr Syed Irfan Shafi est professeur adjoint à l'Université islamique des sciences et technologies (IUST) de Pulwama (Cachemire). Il a obtenu un doctorat de l'Université centrale de Pondichéry dans le domaine de la gestion du marketing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia